گیمر بازی نت‌فلیکس رسما انتشار بازی‌ را آغاز کرد؛ حضور بازی‌ها در اپ اندروید نت‌فلیکس - گیمر بازی

از همان ابتدا مشخص بود که نتفلیکس تصمیم دارد تا سیستم استریم خود را گسترش دهد. این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا به سیستم استریم اصلی در دنیا تبدیل شود. حال نتفلیکس اعلام کرد که به زودی اپلیکیشن نتفلیکس برای بازی منتشر خواهد شد. نکته مهم اینجاست که این برنامه ابتدا برای گوشی‌های اندرویدی منتشر خواهد شد. طبق گفته نتفلیکس نسخه‌ی iOS در راه است.

در اعلامیه برای این برنامه نوشته شده:

دوران بازی آغاز شده است. از فردا بخش گیمینگ نتفلیکس در اپلیکیشن موبایل این شرکت عرضه خواهد شد. این برنامه ابتدا برای اندروید عرضه خواهد شد. نسخه‌ی iOS هم در راه است.

این برنامه در ابتدای راه خود است ولی تعدادی از بازی‌های انحصاری در آن وجود دارد. این بازی‌ها بدون تبلیغ و بدون هزینه اضافه هستند.

نتفلیکس گیمینگ

تصویری از بخش گیمینگ نتفلیکس

کاربران از امروز می‌توانند بین ۵ بازی موجود زیر انتخاب کرده و آن را تجربه کنند.

  • Stranger Things: 1984
  • Stranger Things 3: The Game
  • Shooting Hoops
  • Card Blast
  • Teeter Up

کاربران می‌توانند برنامه نتفلیکس گیمز را از پلی استور گوگل دانلود کنند. برای تجربه این بازی‌ها شما نیاز به اشتراک نتفلیکس خواهید داشت. در یک دستگاه موبایل، نتفلیکس گیمز یک بخش جدا است و بخش‌های مرتبط با خود را خواهد داشت.

شاید بازی‌های موجود در این سیستم چیزهای خاصی نباشند اما این لیست گسترش پیدا خواهد کرد. به دلیل اینکه نتفلیکس استودیوهای Oxenfree و Night School را خریداری کرده است. این دو استودیو به احتمال زیاد به‌زودی بخش‌های بسیار بهتری را به این سیستم اضافه خواهند کرد.

نتفلیکس گیمینگ

تصویری از یکی از بازی‌های موجود در سیستم استریم بازی نتفلیکس

استریمینگ؛ آینده‌ی گیمینگ

نتفلیکس برای مدتی است که سیستم استریم بازی خود را آزمایش می‌کند. حال نوبت به گسترش و عرضه آن رسیده است. همان‌طور که گفته شد این برنامه ابتدا برای اندروید و سپس برای iOS منتشر خواهد شد.

با توجه به تلاش‌های شرکت‌های بزرگ مثل مایکروسافت و نتفلیکس آینده گیمینگ به سمت استریم پیش خواهد رفت. اینکه موفق خواهد شد یا نه هنوز معلوم نیست اما تا الان خیلی خوب عمل نکرده است. سیستم استریم xCloud مایکروسافت مشکلات بسیاری داشته و همین‌طور اینکه نیازمند یک اینترنت بسیار قوی است.

البته با تجربه بسیار زیاد نتفلیکس در زمینه استریم به احتمال زیاد بهتر عمل خواهد کرد. همین‌طور این شرکت با یک پلتفرم سبک شروع کرده که باعث می‌شود کاربران بیشتری به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند. امیدواریم که این حرکت نتفلیکس بتواند تغییر بزرگی در دنیای گیمینگ، به‌خصوص بخش موبایل، ایجاد بکند.

منبع: TheVerge.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 320 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها