گیمر بازی مایکروسافت ۴ سالی است که روی Fable جدید کار می‌کند - گیمر بازی

اخیراً اخبار زیادی در مورد استودیو Playground شنیده‌ایم. همه اخبار نیز در مورد بازی موفق ریسینگ آن‌ها یعنی فورتزا هورایزن ۵ است. چیزی که بسیاری از کاربران از یاد برده‌اند این است که این شرکت در حال کار روی بازنگری سری بازی‌های Fable نیز هست.

مایکروسافت حدود ۵ سال است که به فکر ساخت این بازی است. از جایی که پلی گراوند تمرکز زیادی روی سری فورتزا هورایزن داشته و نمی‌خواستند کیفیت آن پایین بیاید، یک بخش جدیدی برای این بازسازی تأسیس شد. حال اینطور که مشخص شده این بازسازی ۴ سال است که در حال ساخت است.

این خبر را یک توییت از کارمندان این بخش از استودیوی پلی گراوند تأیید کرد. تام گالتون یکی از مهندسان در استودیو Playground چهارمین سالگرد کارش در این شرکت را جشن گرفت. او اعلام کرد که بسیار خوشحال است در طول این سال‌ها روی بازی Fable کار می‌کرده است. این اولین بار است که اطلاعاتی از مدت زمان ساخت این بازسازی منتشر شده است. در اصل بازسازی Fable در جولای سال ۲۰۲۰ به طور رسمی معرفی شد.

بازسازی بازی Fable

تصویری از اولین بازی این فرنچایز

ماجرای بازسازی Fable

از زمان معرفی این بازی، پلی گراوند تمام تلاش خود را کرده تا اطلاعات خاصی از آن درز نکند. از طرفی این بازی اولین مورد پس از Fable 3 است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. استودیوی اصلی سازنده این بازی Lionhead بود که در سال ۲۰۱۶ بسته شد. با اینحال تا زمان بسته شدن روی Fable Legends کار می‌کرد. از همان زمان بود که شایعات یک بازسازی از این سری بازی منتشر شد.

سری بازی فیبل از سال ۲۰۰۴ وارد دنیای بازی‌های ویدئویی شدند. از همان ابتدا این محصولات انحصاری مایکروسافت بوده و هرگز روی کنسول‌های پلی استیشن منتشر نشدند. سبک آن‌ها نیز اکشن و نقش آفرینی است. این بازی‌ها در یک دنیای خیالی به نام Albion جریان داشته و بازه‌های زمانی متفاوتی داشتند.

بازسازی Fable

تصویری از گیم‌پلی فیبل ۱

اینکه مایکروسافت برای ساخت این بازسازی یک استودیوی جدید تأسیس کرده نشانگر اهمیت این بازی است. از طرفی حرکت درست هم همین بود تا هر دو بازی شرکت Playground با بهترین کیفیت ممکن عرضه شوند. حال که این شرکت با فورتزا هورایزن ۵ خود را اثبات کرده جالب می‌شود که ببینید در سبک‌های دیگر نیز استعداد دارد یا نه.

سبک بازسازی در مورد بازی‌ها بسیار اهمیت دارد. برای مثال برخی موارد تنها با پیشرفت گرافیکی مواجه شده که برای سازنده زمان زیادی نمی‌برد اما برخی دیگر نیز به طور کلی بازی را تغییر داده که باعث می‌شود ساخت آن طول بکشد. اینطور که به نظر می‌رسد بازسازی Fable از دسته دوم است و قرار است شاهد تغییرات بسیاری در آن باشیم. به دلیل اینکه حدود ۴ سال است که در حال ساخت است.

منبع: GameSpot.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 335 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها