گیمر بازی مارول بازی جدیدی با کارگردان سه‌گانه‌ی آنچارتد می‌سازد - گیمر بازی

در سال ۲۰۱۹، ایمی هنیگ، مدیر بخش خلاقیت سابق سری آنچارتد با شرکت فیلم‌سازی اسکای‌دنس مدیا همکاری کرد تا استودیوی جدیدی را راه‌اندازی کند که به گفته‌ی این شرکت «آینده‌ی رسانه‌های تعاملی» را شکل خواهد داد. اکنون می‌دانیم که آن‌ها در حال کار روی چه پروژه‌ای هستند. شرکت «Skydance New Media» امروز اعلام کرد که با مارول در ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی همکاری می‌کند.

مارول بیان کرده که که این اثر در حال ساخت یک بازی مبتنی بر روایت و بلاک باستری خواهد بود که داستانی کاملا اریجینال در دنیای مارول دارد. شرکت‌ها اعلام نکردند که کدام شخصیت‌های مارول در بازی حضور خواهند داشت و خبری از تاریخ انتشار و پلتفرم‌ها هم منتشر نشده است. همان‌طور که ذکر شد، هنیگ از طریق پیوستن به اسکای‌دنس قصد داشت راه‌های جدیدی را برای گفتن داستان‌های همه‌جانبه از طریق فناوری امتحان کند. این بازی آینده‌ی مارول اولین پروژه از این شرکت خواهد بود که با تمرکز بر سرگرمی‌های داستانی شکل گرفته است. هنیگ در این باره گفت:

نمی‌توانم شریکی بهتر از مارول را برای اولین بازی‌ خود تصور کنم. دنیای مارول مظهر اکشن، رمز و راز و هیجانات ژانر ماجراجویی است که من آن را دوست دارم و کاملا در قالب یک تجربه‌ی تعاملی می‌گنجد. مایه‌ی افتخار است که بتوانیم داستانی بدیع با انسانیت، پیچیدگی و شوخ طبعی‌ که شخصیت‌های مارول را ماندگار می‌کند، تعریف کنیم و بازیکنانمان را قادر می‌سازیم تا با قهرمانانی که دوست دارند، بیشتر در قالب این تجربه‌ها همذات پنداری کنند.

اسکای‌دنس نیو مدیا

هنیگ با بلاک‌باسترها غریبه نیست. قبل از پیوستن به اسکای‌دنس، او نزدیک به نیم دهه را در الکترونیک آرتز گذراند و پروژه‌ی لغو شده‌ی جنگ ستارگان را با نام رمز «Ragtag» رهبری کرد. جولیان بیک، تهیه‌کننده‌ی سابق الکترونیک آرتز که با هنیگ در این پروژه همکاری می‌کرد، در اسکای‌دنس به‌عنوان نایب رییس به او پیوست و اوایل امسال، تاد استاشویک، یکی از نویسندگان پروژه‌ی جنگ ستارگان هم به او ملحق شد.

اسکای‌دنس مدیا در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد و فیلم، سریال تلویزیونی، انیمیشن و سرگرمی‌های تعاملی تولید می‌کند. انتشارات اخیر آن شامل سریال Foundation و فیلم The Tomorrow War است. در بخش بازی آن‌ها Archangel: Hellfire و The Walking Dead: Saints and Sinners را به‌تازگی منتشر کرده‌اند.

بازی The Walking Dead: Saints and Sinners

مارول هم در سال‌های اخیر با همکاری استودیوهایی مانند کریستال داینامیکس، ایدوس مونترال و اینسامنیاک گیمز و عرضه‌ی بازی‌هایی اقتباس شده از انتقام‌جویان، محافظان کهکشان و مرد عنکبوتی سعی کرده در زمینه‌ی بازی‌هایی ویدیویی هم موفق ظاهر شود. در کنار این‌ها می‌توان به نسخه‌ی دوم اسپایدرمن و بازی ولورین اشاره کرد. حال با پیوستن شخصی بااستعداد مانند ایمی هنیگ به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد بیشتر از قبل در این صنعت فعالیت کند.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 309 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها