گیمر بازی قسمت ششم سری بازی‌های Star Ocean به نام Divine Force معرفی شد - گیمر بازی

هفته‌ی پیش و در جریان رویداد State of Play، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو ترای-ایس (tri-Ace) از جدیدترین قسمت بازی محبوب Star Ocean با نام کامل Star Ocean: The Divine Force رونمایی کردند.

بازی Star Ocean: The Divine Force قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) عرضه شود. Star Ocean: The Divine Force که توسط استودیو tri-Ace ساخته شده است، بازیکنان را به یک دنیای فانتزی علمی-تخیلی گسترده منتقل می‌کند و آن‌ها را به یک سفر هیجان‌انگیز همراه با نبردهای اکشن سریع، سیستم اکتشاف غنی و داستانی تازه می‌برد.

در حالی که سری بازی Star Ocean سالگرد ۲۵ سالگی خود را جشن می‌گیرد، بازی Star Ocean: The Divine Force بر پایه‌ی ویژگی‌های تاریخچه‌ی غنی این سری ساخته و با ویژگی‌های جدیدی آمیخته شده است که به احتمال زیاد می‌تواند تا سالیان آینده برای طرفداران این مجموعه لذت زیادی را به همراه داشته باشد.

بازی Star Ocean: The Divine Force

طبق بیانیه‌ی رسمی اسکوئر انیکس برای معرفی این اثر، بازی Star Ocean: The Divine Force از مجموعه‌ی عظیمی از شخصیت‌های قابل بازی پشتیبانی می‌کند و داستانی گیرا را روایت خواهد کرد که به‌طور یکپارچه عناصر علمی-تخیلی و فانتزی را با هم ترکیب می‌کند و هم افراد تازه آشنا شده با این سری و هم طرفداران قدیمی از آن لذت ببرند. این بازی شخصیت‌های دوگانه دارد که دیدگاه‌های داستانی و تجربیات گیم‌پلی متفاوتی را ارائه می‌دهد؛ ریموند، کاپیتان کشتی تجاری فضایی به نام یداس و لیتیسیا، شاهزاده-شوالیه‌ یک پادشاهی در سیاره‌ای توسعه نیافته.

طبق توضیحات رسمی ارائه‌شده توسط اسکوئر انیکس، بعضی از ویژگی‌های این اثر به شرح زیر است:

  • داستانی که بر اساس انتخاب‌های انجام‌شده تغییر می‌کند، جایی که قهرمانان بین دو دنیای علمی تخیلی و فانتزی تلاقی می‌کنند.
  • ترکیبی غنی از شخصیت‌های قابل بازی
  • آزادی پرواز در اطراف محیط بازی
  • مبارزات بسیار سریع

اولین قسمت سری بازی Star Ocean در سال ۱۹۹۶ میلادی منتشر شد و تا به امروز ۵ قسمت اصلی در این سری بازی منتشر شده است و همچنین یک عنوان فرعی هم برای آن ساخته شده است. علاوه بر آن، تا به حال یک بازی موبایلی هم بر اساس این مجموعه بازی قدیمی عرضه شده است. از جدیدترین بازی‌ها در این مجموعه می‌توان به Star Ocean: Integrity and Faithlessness اشاره کرد که در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد. دیگر بازی تازه از این سری قدیمی بازی Star Ocean: Anamnesis بوده که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 373 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها