گیمر بازی شوجی مگورو از بازی Guns Undarkness برای کامپیوتر رونمایی کرد - گیمر بازی

شوجی مگورو آهنگساز افسانه‌ای سری پرسونا، به‌تازگی اعلام کرده بود که از کمپانی اتلوس جدا می‌شود تا به صورت مستقل به کار روی‌ بازی‌های خود ادامه دهد. حال او به‌تازگی با همکاری کمپانی کودانشا از بازی مخفی‌کاری و نقش‌آفرینی Guns Undarkness برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرده‌اند.

مگورو به مدت ۲۶ سال در شرکت اتلوس به‌عنوان آهنگساز کار می‌کرد و موسیقی سری بازی‌هایی نظیر مجموعه‌ی موفق پرسونا و سری شین مگامی تنسی از آثار او محسوب می‌شوند. او در نهایت به دلیل کار روی بازی‌های دلخواه خود، این کمپانی را ترک کرد تا به صورت یک فریلنسر به کار خود ادامه دهد و شروع به توسعه‌ی بازی با کمپانی کودانشا کند. هرچند او بیان کرده که جدایی او از اتلوس به معنی قطع ارتباط با آن‌ها نخواهد بود و همچنان در پروژه‌هایی با آن‌ها همکاری خواهد داشت.

تصویری از بازی جدید مگورو

داستان بازی در سال ۲۰۴۵ میلادی در دنیای ویران‌ شده‌ی پس از یک جنگ هسته‌ای اتفاق می‌افتد؛ جایی که شما عضو یک PMC (شرکت نظامی خصوصی) می‌شوید و با همتایان خود مأموریت‌هایی را انجام می‌دهید. در میان این نبردهای سخت، شخصیت‌های اصلی داستان به «عشق واقعی» پی می‌برند که بشریت را به سطح بالاتری از هستی هدایت می‌کند.

Guns Undarkness یک بازی در سبک مخفی‌کاری و نقش‌آفرینی است که المان‌های معمولی و اصلی بازی‌های مخفی‌کاری مانند مخفی ماندن از دید دشمن و ورود به مقر شخصیت منفی را با نقش‌آفرینی ژاپنی مبتنی بر فرمان ترکیب می‌کند. گیم‌پلی بازی به دو بخش تقسیم می شود؛ یک بخش مخفی‌کاری که در میدان نبرد پنهان می‌شوید و یک بخش مبارزه که توسط یک سیستم مبازره‌ی نوبتی مبتنی بر فرمان در حال توسعه است. مخفی‌کاری در بازی به شما این امکان را می‌دهد که به شیوه‌ای سودمند وارد نبردها شوید و به مرکز مقر شخصیت شرور بازی راه پیدا کنید اما در این میان باید منابع و تجهیزات خود را نیز مدیریت کنید. سلاح‌های اصلی شخصیت‌های بازی سلاح‌های گرم مانند تفنگ‌های دستی و تفنگ‌های تهاجمی (Assault rifles) هستند. با شکست دادن دشمنان و به دست آوردن منابع و آیتم‌های مختلف می‌توانید سلاح خود را ارتقا داده و آن را شخصی‌سازی کنید.

گیم پلی بازی Guns Undarkness

حداقل سیستم لازم برای اجرای بازی در ادامه آمده است.

  • پردازنده: Core i5 3570
  • مموری: ۸ گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 950 یا AMD Radeon RX 460
  • حافظه‌ی لازم: ۲۰ گیگابایت

بازی Guns Undarkness توسط شوجی مگورو طراحی، آهنگسازی و توسعه یافته است و اشعار آهنگ‌های بازی توسط لوتوس جویس که در سری پرسونا با او همکاری کرده بود، نوشته خواهد شد. ایلیا کووشینوف، تصویرگر روسی که به خاطر کارش در Ghost in the Shell: SAC_2045 شناخته شده است، شخصیت‌های بازی را خلق خواهد کرد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 313 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها