گیمر بازی دوتا ۲ به زودی از دسته‌های بازی پشتیبانی خواهد کرد - گیمر بازی

دوتا ۲ (Dota 2) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک موبا (MOBA) است. این بازی رقیب مستقیم بازی لیگ آو لجندز (League of Legends) بوده و در تلاش است تا در این رقابت پیروز شود. حال اخیراً یک رویداد به همراه بتل پس (Battle Pass) به بازی اضافه شده است.

اقانیم (Aghanim) که در سال گذشته نیز در بازی وجود داشت حال دوباره بازگشته است. این دفعه به دلیل مشکلاتی که در دنیاهای موازی اتفاق افتاده ما شاهد چندین مشابه از آن هستیم. بازیکنان باید تلاش کنند تا این مشابه‌ها را یافته و نجات دهند. این رویداد رایگان است اما به بتل پس نیز عرضه خواهد شد که برای بتل پس باید هزینه پرداخت شود.

یکی دیگر از مواردی که اخیراً به دوتا ۲ اضافه شد پشتیبانی از کنترلرها بود. فرقی ندارد که شما از کدام شخصیت بازی استفاده کنید، پشتیبانی از کنترلر برای همه کرکترها عمل خواهد کرد. این کنترلرها شامل پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و حتی سوییچ پرو هستند. همینطور اینکه تعدادی دیگر از کنترلرهای رسمی که توسط ولو تأیید شده‌اند نیز در دوتا قابل استفاده هستند.

همانطور که گفتیم تمام کرکترها در این قابلیت حضور دارند. نکته مهم اینجاست که این نسخه آزمایشی است و همچنان در حال تکامل است. راهنمای اتصال کنترلر نیز در اینجا وجود دارد.

دوتا 2

ولو تلاش کرده تا با عرضه رویدادهای مختلف بازی دوتا را زنده نگه دارد.

اینطور که به نظر می‌رسد ولو (Valve) در حال آماده سازی عناوین قدیمی خود برای کنسول استیم دک (Steam Deck) است. حال که قرار است این کنسول دستی سال آینده عرضه شود، بهتر است تا در زمان عرضه عناوین خوبی داشته باشد. برای مثال بازی هلف لایف ۲ (Half Life 2) نیز چندی پیش یک نسخه آزمایشی دریافت کرد. در این نسخه آزمایشی پشتیبانی از رزولوشن جدید و توانایی تنظیم رابط کاربری وجود داشت. همینطور اینکه در این نسخه آزمایشی یک Vulkan Renderer وجود داشت تا باعث شود بازی عملکرد بهتری در سیستم استیم دک که بر اساس لینوکس است داشته باشد.

در این رویداد جدید دوتا دو تعدادی کرکتر و موارد ظاهری دیگر به بازی اضافه شده که به طور کامل در سایت دوتا ۲ در دسترس هستند. استیم در تلاش است تا عناوین خود را در بهترین حالت قرار دهد برای اینکه به زودی یکی از مهمترین محصولات آن یعنی استیم دک عرضه خواهد شد.

به طور کلی استیم دک یکی از کنسول‌هایی است که در این مدت اخبار بسیاری از آن عرضه شده است. این کنسول دستی قابلیت‌های بسیاری دارد و عملاً یک کامپیوتر دستی است. با اینحال همچنان باید دید که چگونه در زمینه گیمینگ عمل خواهد کرد و امیدواریم بتواند انتظارات را برآورده کند. به دلیل اینکه نینتندو سوییچ نیز دیگر قدیمی شده و حال نوبت یک کنسول دستی جدید است که بدرخشد.

منبع: Rockpapershotgun.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 329 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 22 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها