گیمر بازی جزئیات نسخه‌ی Anniversary Edition بازی اسکایریم مشخص شد - گیمر بازی

در ماه آگوست بتسدا از نسخه Anniversary Edition اسکایریم رونمایی کرد. حال این شرکت تصمیم گرفته تا تریلری در خصوص جزئیات این نسخه از بازی منتشر کند.

اسکایریم یک بازی به سبک جهان باز و نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۱ برای کنسول‌های نسل ۷ و پی‌سی منتشر شد. به دلیل سبک بسیار خاص این بازی موفقیت عجیبی کسب کرده و بتسدا هم دست از آن نکشیده است. از زمان عرضه بتسدا نسخه نسل ۸، نینتندو سوییچ و حتی نسل ۹ آن را عرضه کرده است. با این حال این بازی یکی از بهترین نمونه‌ها در سبک نقش آفرینی است. حال نسخه Anniversary Edition آن هم معرفی شده است. جزئیات آن را در متن زیر مشاهده کنید.

حالت‌های افزوده شده به بازی

بخش Saints and Seducers

بخش Saints and Seducers یک مأموریت کامل است. این بخش بزرگ‌ترین محتوایی است که تا به حال به قسمت Creation اضافه شده است. شما یک داستان کاملا جدید را خواهید دید. در این داستان شما اسلحه جدید، زره، دشمنان و حتی صحنه‌های جدید هم وجود دارد.

بخش Rare Curios

بخش Saints and Seducers شامل Rare Curios خواهد بود. در آن شما شاهد کاروان‌های Khajit هستید که از مناطق دوری از Tamriel حامل محصولاتی هستند. این تاجران مواد جدیدی برای ساخت Potion، تیر و سم‌های تازه دارند. حتی این تاجران سنگ‌های قیمتی تولید شده توسط موجودات فضایی را هم دارند.

نسخه Anniversary Edition بازی اسکایریم

تصویری از یکی از شخصیت‌های بازی اسکایریم

بخش Survival Mode

این قسمت برای افرادی که به چالش علاقه دارند بسیار مناسب است. این محتوا پر از المان‌هایی است که مخصوص بازی اسکایریم است. شما باید در دنیای سرد این بخش دوام بیاورید. برای خود آتش درست کنید و غذا بپزید تا از بین نروید. خوشبختانه اسکایریم پر از منابع برای زنده ماندن است. اگر شما تا به حال این حالت را بازی نکرده‌اید یک تجربه استثنایی برای شما خواهد بود.

ماهی‌گیری

حالت جدید ماهی‌گیری اضافه شده، بیش از ۲۰ نوع مختلف از موجودات دریایی دارد. شما می‌توانید از آن‌ها برای غذا استفاده کنید. حتی می‌توانید برخی از نمونه‌های خاص را به خانه‌ی خود آورده و در آکواریوم خود نگه دارید. اگر در این بازی خسته شده‌اید می‌توانید یک گوشه استراحت کرده و به این فعالیت آرامش بخش بپردازید. در میانه راه نیز ممکن است با تعدادی مأموریت مرتبط با ماهی‌گیری برخورد کنید.

بازی Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition چه تفاوتی با نسخه عادی دارد؟

چهار بخش اضافه شده‌ی بالا بسیار جالب هستند. همین‌طور اینکه برای کاربران نسخه Special Edition این بازی هم رایگان هستند. ویژگی‌هایی که از قبل داخل این بازی بودند هم حضور خواهند داشت. در اصل نسخه Anniversary Edition که در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) عرضه خواهد شد شامل تمام بخش‌ها Special Edition به همراه بخش‌های جدید است.

این نسخه‌ی جدید به شما محتوای بسیاری می‌دهد تا در آن بگردید و لذت ببرید. از این محتواها می‌توان به زره‌های جدید، بخش‌های جدید مثل Camping و Survival به همراه دشمنان جدید و مأموریت‌های تازه اشاره کرد. همین‌طور در این حالت بخش حیوانات خانگی به همراه مأموریت‌های اضافه بیشتر هم وجود دارد.

نسخه Anniversary Edition بازی اسکایریم

تصویری از محیط بازی اسکایریم

بخش New Creation

این بخش هم به بازی اسکایریم اضافه شده است. با این حالت شما با حالت‌ها و مأموریت‌های جدیدی روبه‌رو خواهید شد که اشاره به تاریخ Tamriel دارند.

برای مثال در Ghost of the Tribunal شما با تعدادی اسلحه و رزه جدید روبه‌رو خواهید شد که در The Elder Scrolls 3: Morrowind حضور دارند.

در The Cause شما با Mythic Dawn روبه‌رو خواهید شد. فردی که در تلاش است تا یک دروازه Oblivion تشکیل دهد. در این بخش هم تعداد بسیاری دشمن جدید به همراه مکان‌ها و اسلحه‌های جدید وجود دارد.

در نسخه Anniversary Edition تمام چیزهایی که اشاره شد به همراه محتوای قبلی حضور دارد. این نسخه کامل‌ترین نسخه‌ای است که تا الان ارائه شده‌است.

بازی Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition در تاریخ ۲۰ آبان برای کنسول‌های نسل ۹ و ۸ به همراه PC عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 353 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها