گیمر بازی تیک‌تو پروژه بعدی سازندگان بازی‌های مافیا را لغو کرد - گیمر بازی

پروژه‌ی بعدی سازنده‌ی مافیا ۳ یعنی شرکت Hanger 13 با وجود هزینه‌ی ۵۳ میلیون دلاری کنسل شد. این پروژه از سال ۲۰۱۷ در حال ساخت بوده و سبک متفاوتی با دیگر بازی‌های این شرکت داشت.

این بازی که نام مشخصی نداشت به‌عنوان Volt شناخته می‌شد. طبق اطلاعات منتشر شده این نسخه یک بازی ۳ نفره و Co-op بوده که برای رقابت با بازی دستینی طراحی شده بود. از طرفی برخی گفته‌اند که نام کامل آن Voltron بوده است. ویژگی خاص آن هم توانایی اتصال دشمنان به یکدیگر بود.

با وجود سال‌ها زحمت و هزینه بسیار حال کمپانی صاحب شرکت سازنده یعنی Take Two تصمیم گرفته تا این بازی را لغو کند. با این کار شغل نزدیک به ۲۰۰ نفر هم تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت سازنده در قالب یک ایمیل کنسل شدن این بازی را به طور رسمی اعلام کرده است. در کنار این ایمیل شرکت Take Two در یک تماس با سرمایه‌گذاران کنسل شدن این بازی را اعلام کرد.

در گزارشی گفته شده:

با وجود اینکه نام Hanger 13 و وُلت به طور عمومی نمایش داده نشد، شرکت ۲K مجبور شد تصمیم سختی بگیرد و این پروژه را منحل کند.

اینکه استودیو هنگر ۱۳ بعد از کنسل شدن این پروژه از بین خواهد رفت یا نه معلوم نیست. البته در همان گزارش گفته شد که این استودیو روی پروژه‌های جدیدتری کار خواهد کرد.

هنگر 13

تصویر تیم کارکنان در شرکت هنگر ۱۳

وضعیت کارکنان هنگر ۱۳ چگونه خواهد بود؟

نامه زیر از طرف شرکت ۲K نشان می‌دهد که تعدادی از شغل‌ها ممکن از تحت تأثیر این تصمیم قرار بگیرند:

با به شرکت هنگر ۱۳ اعتماد کامل داریم و می‌دانیم که این شرکت پروژه‌ها موفقی را در آینده عرضه خواهد کرد. مدیران شرکت هنگر ۱۳ با شرکت ۲K همکاری خواهند کرد تا کارکنان هنگر ۱۳ یک کار خوب داشته باشند. این شغل می‌تواند داخل هنگر ۱۳ یا داخل یک تیم سازنده دیگر باشد.

امروز به احتمال زیاد یک نشست برای آینده این استودیو برگزار خواهد شد.

Volt قرار بود اولین IP شرکت هنگر بعد از مافیا ۳ باشد. شماره سوم از مافیا موفقیت چندانی از لحاظ فروش کسب نکرد و از دید منتقدان هم چندان بازی خوبی نبود. با این وجود ولت می‌توانست دیدگاه دنیای گیمینگ را به این شرکت عوض کرده و یک رقیب خوب برای دستینی به‌وجود بیاورد. حال با کنسل شدن این پروژه امیدواریم که کارکنان این شرکت بیکار نشوند و هنگر روی یک پروژه بهتر و جدیدتر کار کند.

از طرفی این اتفاق عجیب است که بعد از ۵۳ میلیون دلار هزینه این پروژه کنسل شده است. به دلیل اینکه ضرر سنگینی به شرکت زده و هزینه‌ای نیست که به‌راحتی جبران شود. پس احتمال دارد که Take Two به فکر راهی برای جبران این ضرر و یک پروژه جدید باشد.

منبع: Eurogamers.net

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 349 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها