گیمر بازی تمام آپدیت‌ها و محتوای جدید سایبرپانک ۲۰۷۷ به سال ۲۰۲۲ موکول شد - گیمر بازی

CD پراجکت رد، سازنده بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ هفته گذشته اعلام کرد که آپدیت نسخه نسل ۹ این بازی تا سال ۲۰۲۲ تأخیر خورد. حال این شرکت چندی پیش نقشه راهبردی از روند این بازی نشان داد. در اصل این نقشه ابتدا در ژانویه سال ۲۰۲۱ منتشر شد اما به دلیل اینکه CD پراجکت رد نتوانست به آن عمل کند، این نقشه را عوض کرد. امروز آخرین حالت از آن نمایش داده شده است.

این‌طور که از این نقشه مشخص است، ما نباید منتظر به‌روزرسانی دیگری برای سایبرپانک ۲۰۷۷ باشیم. همین‌طور اینکه طبق اطلاعات عرضه شده آپدیت نسل ۹ بازی‌های سایبرپانک و ویچر ۳ در یک چهارم اول سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. در ادامه سال ما شاهد تعدادی محتوای اضافه رایگان، آپدیت‌ها و بهبودهای دیگر در بازی خواهیم بود.

آپدیت سایبرپانک

تصویری از نقشه راهبردی سایبرپانک ۲۰۷۷

آیا سایبرپانک به این به‌روزرسانی نیاز دارد؟

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در ۱۰ دسامبر سال ۲۰۲۰ عرضه شد. عرضه این بازی یک فاجعه تمام عیار بود. سایبرپانک آن‌قدر مشکل داشت که سونی و مایکروسافت پول بسیاری از کاربران را برگرداندند. حتی سونی مجبور شد این بازی را از فروشگاه اینترنتی‌اش حذف کند. البته چندی پیش آن را به فروشگاه خود بازگرداند.

CD پراجکت رد از زمان عرضه سایبرپانک بیش از ۱۰ بسته به‌روزرسانی عرضه کرده است. این آپدیت‌ها تا حد زیادی وضعیت نابه‌سامان این بازی را بهبود بخشیدند. شرکت سازنده از همان ابتدای کار وعده‌های بسیاری درباره‌ی بسته‌ی الحاقی رایگان و به‌روزرسانی‌های متعدد داد. از طرفی CD پراجکت رد اعلام کرد که آپدیت نسل ۹ این بازی هم تا انتهای سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. البته که این به‌روزرسانی با تأخیر مواجه شد.

آپدیت سایبرپانک

تصویری از یکی از باگ‌های قدیمی سایبرپانک که در آن شخصیت هنوز لود نشده است.

از طرفی بخش از این محتوای الحاقی در قالب چند مأموریت در ماه آگوست به بازی اضافه شد. ما انتظار داریم تا در سال ۲۰۲۲ شاهد محتوای بیشتری از این شرکت در سایبرپانک باشیم به دلیل اینکه پتانسیل به شدت بالایی دارد.

CD پراجکت رد هم اعلام کرد که اطلاعات بیشتر درباره‌ی این آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی به زودی منتشر خواهند شد.

با وجود بهبودها سایبرپانک هنوز به نقطه اوج خود نرسیده و نیاز به بهینه‌سازی زیادی دارد. از طرفی به دلیل سبک خلاقانه و متفاوت آن همچنان طرفداران مخصوص خود را داشته که منتظر هستند تا بازی به وضعیت ایدئالی برسد تا آن را تجربه کنند. مشکل اصلی سایبرپانک با کنسول‌های نسل ۸ است. به دلیل اینکه این بازی با وجود اینکه در زمان کنسول‌های نسل ۷ معرفی شد حتی روی نسل ۸ هم قابل بازی نیست.

به دلیل کمبود قطعات هم دسترسی افراد به کنسول‌های نسل ۹ بسیار کم است و CD پراجکت رد می‌تواند سود خوبی از این بازی روی کنسول‌های نسل ۸ ببرد. البته اگر آن را درست کند.

منبع: Polygon.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 344 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها