گیمر بازی تاریخ انتشار توتال وار: وارهمر ۳ مشخص شد - گیمر بازی

کمپانی سگا و The Creative Assembly تاریخ انتشار جدیدی را برای توتال وار: وارهمر ۳ مشخص کرده‌اند. این بازی در ۱۷ فوریه ۲۰۲۲ (۲۸ بهمن ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد. جالب‌تر این است که همراه با استیم، در روز اول برای ایکس‌باکس گیم پس هم روی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این به طور خاص، اولین حضور این سری در این سرویس را نشان می‌دهد.

وارهمر ۳ توجه‌ها را به سمت قلمروهای آشوب می‌برد؛ جایی که خدایان مختلف آشوب برای کنترل قلمروها مبارزه می‌کنند. در همین حال، گراند کاتای و کیسلف هم با هجوم شیاطین مبارزه می‌کنند و در عین حال برای تسلط دنیا با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. در کنار دفاع از قلمرو خود، بازیکنان همچنین می‌توانند به قلمروهای آشوب حمله کنند تا آرتیفکت‌های مفید را بازیابی کنند و در این راه در مبارزات طاقت فرسایی با یکدیگر قرار می‌گیرند.

تصویری از توتال وار وارهمر3

اگرچه بازی با کمپین‌های مختلفی عرضه می‌شود و ارزش تکرار قابل توجهی را ارائه می‌دهد، اما بسته‌های الحاقی و به‌روزرسانی‌های رایگانی را پس از عرضه هم دریافت خواهد کرد. Creative Assembly همچنین وعده‌ی چند شگفتی را در مسیر عرضه داده است. در توضیحات بازی در فروشگاه آن آمده است:

بسیار فراتر از جهان و جنگ های کوچک آن، بعدی از جادوی ناب و بدخواهانه وجود دارد و آن قلمرو هرج و مرج است. این مکان وحشتناکی است که برای ذهن فانی قابل درک نیست. وعده‌های قدرت را زمزمه می‌کند، اما دیدن آن به فریفته شدن توسط آن می‌انجامد. تا روحت را به آن بسپاری و به آن تبدیل شوی.

چهار قدرت ویرانگر بر این مکان حکومت می‌کنند و همیشه به دنبال این هستند که پیوندهای خود را از بین ببرند و جهان را در جریانی از فساد شیطانی غرق کنند. نورگل خدای طاعون، سلانش ارباب افراط، زینچ تغییر‌دهنده‌ی راه و کورن خدای خون و کشتار این چهار قدرت هستند. در مرز بین دنیاها، دو پادشاهی قدرتمند نظیر جنگجویان سرسخت کیسلف و امپراتوری وسیع گراند کاتای وجود دارند اما هر کدام به دلایل خاص خود قصد دارند تا ارتش خود را به قلمرو آشوب بفرستند.

توتال وار وارهمر3

در ادامه گفته شده است:

دنیا روی پرتگاهی ایستاده است. یک هل ساده آن را در یک فاجعه فرو می‌برد و کسی هست که برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی می‌کند. شخصیتی باستانی وجود دارد که چیزی کمتر از به دست آوردن قدرتی والا نمی‌خواهد اما برای موفقیت، او به یک قهرمان نیاز دارد. درگیری‌ها آینده‌ی همه را فرا خواهد گرفت. آیا شیاطین خود را فتح خواهید کرد یا آن‌ها را در اختیار خود خواهید آورد؟

بازی استراتژی وارهمر ۳، سومین نسخه از سری جدید توتال وار محسوب می‌شود و تنها روی رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 290 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها