گیمر بازی بلادبورن شبیه بازی‌های PS1 ساخته شده و به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد - گیمر بازی

با وجود اینکه هنوز نسخه PC بلادبورن منتشر نشده است، تا چند ماه آینده شاهد عرضه Bloodborne PSX خواهیم بود. این بازی یک نسخه دیمیک (بازسازی شده به شکل بازی‌های قدیمی) از بخش اول بلادبورن است. تمام عوامل این بخش هم در بازی حضور دارد. این دیمیک در ۱۱ بهمن (۳۱ ژانویه) به طور رایگان در دسترس خواهد بود.

به طور کلی دیمیک یعنی نسخه ضعیف شده از یک بازی که بتوان آن را در کنسول‌های قدیمی‌تر اجرا کرد. برای مثال Bloodborne PSX روی پلی استیشن ۱ قابل اجرا است. این دیمیک بسیار قابل تحسین است. به دلیل اینکه تقریبا تمام عواملی که باعث خاص شدن بلادبورن می‌شود در آن هم وجود دارد.

به طور کلی این سبک بازی برای طرفداران رترو است و مخاطبان خاصی را در نظر دارد. با این حال بسیار جالب است که ببینیم اگر بلادبورن در سال ۱۹۹۷ منتشر می‌شد، به چه شکل عرضه می‌شد.

دیمیک بلادبورن

تصویری از دیمیک بلادبورن

سازندگان این دیمیک لیلیث والتر و کوروین پرینچارد هستند. این دو نفر برای مدت زیادی است که روی این بازی کار می‌کنند. پارسال بود که اخبار این دیمیک به‌شدت پخش شد و ساخت آن هم سرعت گرفت.

چرا اصلا دیمیک بلادبورن؟!

چندی پیش والتر در یک مصاحبه گفت که انگیزه ساخت این دیمیک با تعدادی از اسکرین‌شات‌های طرفداران در او ایجاد شده است. این تصاویر در سال ۲۰۱۵ منتشر شدند و بسیار با استقبال مواجه شدند. از همان زمان او هر روز درباره‌ی روند این بازی در توییتر به طرفداران خبر می‌داد. والتر در همان مصاحبه گفت که به دلیل مکانیک راحت و سبک هنر آسان بلادبورن، بهترین گزینه برای ساخت یک دیمیک بود.

والتر گفت:

به نظر من سری سولزبورن همواره یک حالت رترو به خود دارند. شاید این حرف من کمی عجیب باشد اما نظر من اینگونه است. البته فکر می‌کنم این یک تعریف بزرگ از این سری بازی است.

سازندگان این بازی ویدیویی از ۱۰ دقیقه اول این بازی منتشر کرده‌اند. در کنار آن مقایسه با نسخه اصلی بلادبورن هم وجود دارد تا بتوانید تمام جنبه‌های تغییر کرده را ببینید.

دیمیک بلادبورن

تصویری از نسخه اصلی بازی بلادبورن

حال بعد از مدت زیادی انتظار بالاخره این بازی منتشر خواهد شد و رایگان هم هست. پس طرفداران بلادبورن می‌توانند این بازی را به سبکی جدید، دوباره تجربه کنند.

بازی بلاد بورن در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و یکی از بهترین نمونه‌های انحصاری پلی استیشن ۴ است. فضای خاص و گیم‌پلی بسیار عالی باعث شد تا این بازی به یکی از بهترین بازی‌های سولز تبدیل شود. برخی حتی آن را به عنوان بهترین اثر میازاکی می‌شناسند. البته این موضوع کاملا سلیقه‌ای است اما در اینکه بلادبورن یک بازی بی‌نظیر است هیچ شکی نیست.

در ادامه می‌توانید تریلر کوتاهی که برای بازی Bloodborne PSX منتشر شده است را ببینید.

منبع: Kotaku.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 332 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها