گیمر بازی بسته‌ی الحاقی جدید گوست ریکان برک‌پوینت ماه آینده منتشر خواهد شد - گیمر بازی

اوایل این ماه بود که یوبیسافت از بازی Ghost Recon Frontline رونمایی کرد. این بازی یک شوتر به آنلاین بزرگ خواهد بود. با این عرضه بسیاری از کاربران فکر کردند که داستان گوست ریکان بریک پوینت به اتمام رسیده است. این‌طور که پیداست یوبیسافت هنوز دست از بریک پوینت نکشیده است.

بسته الحاقی جدید این بازی Operation Motherland نام دارد. این بسته یک بخش داستان کاملا جدید برای بریک پوینت بوده و در تاریخ ۱۱ آبان منتشر خواهد شد. داستان آن چند ماه بعد از بخش داستانی اصلی جریان دارد. گروه نومَد دیگر در جزیره Aurora حضور ندارد اما این جزیره تبدیل به یک هدف استراتژی برای بسیاری از کشورها شده است.

در بلاگ یوبی‌سافت نوشته شده:

CIA تصمیم دارد تا جدل سر این جزیره را به اتمام برساند. او تصمیم دارد تا قدرت را به یک تیم متشکل از افراد خارجی (Outcasts) بدهد. با این‌کار این جزیره تبدیل به یک کشور جدا خواهد شد. رهبر این پروژه Karen Bowman خواهد بود. نام آن Motherland است.

بسته الحاقی گوست رکان

تصویری از بخش‌های موجود در این بسته الحاقی

در کنار سرزمین مادری چه چیز دیگری منتشر خواهد شد؟

در کنار Motherland یک بخش Conquest هم عرضه خواهد شد. این بخش به نوعی جایگزین قسمت داستان بریک پوینت است. Conquest تمرکز زیادی روی اعمال بازیکنان و اثرات آن روی Auroa دارد. در آن تعداد بسیاری مأموریت مختلف وجود خواهد داشت. از جمله می‌توان به نابود کردن وسایل دشمن، تسخیر قرارگاه‌های دشمن، دزدی وسایل نقلیه، از بین بردن یکی از چهار رهبر Bodark و موارد دیگر اشاره کرد.

یوبیسافت می‌گوید:

Bodarkها تعدادی از آزاردهنده‌ترین و افرادی نفوذی هستند. آن‌ها با Sentinelها و Wolfها دوست هستند.

این شرکت اشاره کرد که هر ۵ نوع دشمن هم در این بسته حضور خواهند داشت.

  • Tactician – دشمنانی که اگر زود کشته نشوند، در خواست کمک خواهند کرد.
  • Oppressor – زره قوی دارد و به شما حمله خواهند کرد.
  • Dreadnought – این افراد از موشک و RPG استفاده خواهند کرد.
  • Seeker – از اسلحه‌های دوربرد استفاده خواهند کرد و در استتار خواهند بود.
  • Trooper – سربازان عادی بوده و تعداد زیادی از افراد دشمن را تشکیل خواهند داد.

در ادامه بلاگ نوشته شده:

هر دشمن وسایلی دارد که نسبت به منطقه‌ای که قرار دارد ممکن است متفاوت باشد. بازیکنان شاهد اسلحه‌ها و ماشین‌های روسی جدید خواهند بود. موارد جدید برای بازیکنان هم در فروشگاه ماریا وجود دارد. با این وسایل حمله بازیکنان هم به اندازه مقاومت دشمنان قوی خواهد شد.

برای اینکه جزیره با Motherland سازگار شود تعدادی تغییرات اقلیمی هم در آن رخ داده است. اگر به خواهیم به طور دقیق بررسی کنیم این جزیره به ۵ قسمت تقسیم شده است. آب و هوای همه این مناطق حس پاییز و زمستان را به کاربر القا خواهند کرد. هوای ابری، باران، مه و آفتاب کم در سراسر این جزیره پخش خواهد شد. با توجه به گفته‌های مایکروسافت حشرات، چمن و حتی پرندگان جدید هم به این بازی اضافه شده است.

بسته الحاقی گوست رکان

تصویری از گیم‌پلی بسته الحاقی مادرلند

بخش Faction Warfare بازگشته است

با بازگشت بخش Conquest حالت Faction Warfare هم بازگشته است. در این حالت به توجه به اعمال بازیکن حضور افراد خارجی در مناطق مختلف تغییر خواهد کرد. در این حالت زمانی که شما یک منطقه را تسخیر کنید، حضور افراد در آن بیشتر خواهد شد. البته ممکن است که دشمن به آن منطقه حمله کند و آن را از شما بگیرد.

در وبلاگ یوبی‌سافت نوشته شده:

زمانی که بازیکن یک منطقه را تسخیر کند حضور Outcast در آن منطقه بیشتر خواهد شد. به همین دلیل مبارزات منطقه‌ای هم بیش از پیش اتفاق خواهد افتاد. شما در این بخش تعداد زیادی چک‌پوینت، گروگان‌گیری و مبارز خواهید دید. تمامی این افراد بسته به منطقه و فرقه حاکم، متفاوت خواهند بود. سختی هر منطقه هم با توجه به فرقه‌ای که در آن قرار دارد فرق خواهد داشت. پس حتما TacMap خود را چک کنید تا اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

بسته‌ی الحاقی Motherland به بازی قابلیت Optical Camo را هم  اضافه خواهد کرد. در این حالت شما نامرئی خواهید شد و دشمنان نمی‌توانند شما را ببینند. البته بسته به ارتقاء شما طول مدت زمانی نامرئی بودنتان متفاوت خواهد بود.

در آخر هم به طور کلی میزان خط سلامتی بازیکنان هم افزایش پیدا کرده است. این کار با توجه به محتوای جدید اضافه شده برای بازی الزامی است. همینطور اینکه شما می‌توانید از امتیازهای توانایی خود برای بهبود کار با اسلحه استفاده کنید. با این کار می‌توانید سبک خاصی از بازی کردن را تجربه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته‌ی الحاقی Motherland برای بازی گوست ریکان: برک‌پوینت را ببینید.

منبع: Gameinformer.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 304 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها