گیمر بازی بسته‌ی الحاقی تاینی تینا در بوردرلندز ۲ به‌صورت مستقل عرضه شد - گیمر بازی

یکی از محبوب‌ترین و بهترین بسته‌های الحاقی بازی بوردرلندز ۲ یعنی بسته‌ی الحاقی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep به‌صورت مستقل روی پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است.

این بسته‌ی الحاقی که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود، با قیمت ۱۰ دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شده است و همین‌طور از طریق قابلیت اجرای بازی‌های نسل قبل روی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/ اس هم قابل اجرا خواهد بود. نکته‌ی قابل توجه این است که این بازی تا روز سه‌ شنبه یعنی ۱۶ نوامبر در اپیک گیمز استور رایگان خواهد بود و بازیکنان می‌توانند از این طریق به تجربه‌ی بازی می‌پردازند.

در بیانیه‌ای که همراه با اعلام این خبر منتشر شد، رندی پیچفورد، مدیر استودیو گیرباکس، در تحسین این بسته‌ی الحاقی و نقش آن به‌عنوان یک ماجرای فرعی در سری بیان کرده است که این یکی از مهم‌ترین محتوایی است که گیرباکس تا به حال خلق کرده است.

tiny tinas assault on dragon keep

Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep اولین حضور «تاینی تینا» به‌عنوان یک شخصیت اصلی در بوردرلندز بوده است. این بازی در دنیایی خیالی جریان دارد که از تمام جنبه‌ها و ویژگی‌هایی که در بازی‌های رومیزی مانند سیا‌هچاله‌ها و اژدهایان (Dungeons & Dragons) دیده می‌شود، الهام گرفته شده است. او در واقع گیم مستر این بازی شبه سیاهچاله‌ها و اژدهایان است که درون جهان بازی با نام Bunkers and Badasses شناخته می‌شود و سلطه‌ی آن در اختیار تاینی تینا است. صداپیشگی شخصیت تاینی تینا توسط یکی از صداپیشگان معروف صنعت یعنی اشلی بِرچ (Ashly Burch) انجام شده است.

با توجه به اینکه قرار است در ۲۵ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی قسمت فرعی و کاملاً جدیدی از سری بوردرلندز با نام Tiny Tina’s Wonderlands منتشر شود که از قضا آن بازی هم همان‌گونه از نامش مشخص است، پیرامون شخصیت تاینی تینا توسعه داده شده، می‌توان گفت اقدام گیرباکس در انتشار مستقل این بسته‌ی الحاقی تا حدی هوشمندانه و منطقی بوده است و می‌تواند افرادی را که نتوانسته‌اند به تجربه‌ی این بسته‌ی الحاقی بپردازند، در آستانه عرضه‌ی قسمت جدید مشتاق کند تا به سراغ آن روند و بیشتر با شخصیت تاینی تینا و دنیای عجیب‌وغریبش آشنا شوند. به هر حال، تاینی تینا تجربه‌ی خاصی را ارائه می‌دهد که فقط می‌توان آن را در جهان دیوانه‌وار بازی‌های او شاهد باشیم.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 298 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها