گیمر بازی بررسی دسته بازی آی‌پگا PG-9057؛ برای موبایل‌گیمرهای مشتاق - گیمر بازی

خرید دسته بازی برای عناوین موبایل کار خیلی مرسومی نیست. اما اگر عاشق بازی‌های موبایل هستید و اتفاقا عناوین شوتر را بیشتر از بقیه می‌پسندید، احتمالا دسته بازی آی پگا برایتان محصول جذابی باشد. در این ویدیو به نقد و بررسی این دسته بازی می‌پردازیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دسته بازی آی پگا مدل PG-9057 مثل یک تفنگ طراحی شده تا حس حضور در یک بازی جنگی را به خوبی منتقل کند. روی بدنه این دسته، جایگاهی برای قرارگیری گوشی در نظر گرفته شده ضمن این که به لطف دو تریگر آنالوگ که با انگشت شست راست و چپ کنترل می‌کنید، امکان حرکت دادن کاراکتر و نشانه‌گیری در بازی‌های شوتر برایتان فراهم می‌شود.

اگر با آی پگا آشنا نیستید، باید بدانید که این برند ۲۵ سال در ساخت اکسسوری‌های گیمینگ، به خصوص کنترلرها سابقه و تجربه دارد. بنابراین می‌دانید که با خرید این دسته بابت محصول با کیفیت و سطح بالایی هزینه کرده‌اید.

دسته بازی آی پگا به خوبی با اندروید، iOS و ویندوز سازگار می‌شود و می‌توانید آن را برای تجربه طیف گسترده‌ای از بازی‌های جذاب (عمدتا اکشن و شوتر) به کار ببرید. جالب است بدانید که برای اتصال به موبایل، دسته آی پگا یک اپلیکیشن اختصاصی هم دارد.

دسته بازی آی پگا با قیمت حدودی یک میلیون و ششصد هزار تومان از بازار قابل تهیه است. آیا شما حاضرید برای خرید یک دسته بازی چنین مبلغی را بپردازید؟ برای آشنایی بیشتر با این دسته بازی از شما دعوت می‌کنیم که به تماشای این ویدیو بنشینید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت پروژه‌ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است؛ افرادی که توانایی ساختن ویدیوهای حرفه‌ای «آنباکس»، «نقد و بررسی» و «مقایسه‌» را برای کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارند.

افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند. دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان ساختن انبوه ویدیوهای حرفه‌ای را برای انواع کالاهای موجود در دیجی‌کالا دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 359 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها