گیمر بازی بررسی بردگیم تاکه‌نوکو؛ پاندای بامبوخوار - گیمر بازی

بردگیم تاکه‌نوکو ایده‌ی بسیار عجیبی دارد. به عنوان یک مزرعه‌دار ژاپنی باید به کشت بامبو مشغول شوید، اما در این میان یک پاندا هر از گاهی به مزرعه شما می‌آید و بامبوهای شما را می‌خورد. شاید در ابتدا بگویید که آیا چنین بردگیمی واقعا می‌تواند جذاب باشد؟ در بررسی این هفته بازی‌های تخته‌ای، هامون سراغ بازی «تاکه‌نوکو» (Takenoko) رفته است و به این سوال پاسخ می‌دهد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

ابتدای هر دست در بازی تاکه‌نوکو، به هرکدام از بازی‌کننده‌ها یک کارت بزرگ می‌دهیم که روی آن جزییات زمین کشت بامبو آن‌ها آمده است. روی این کارت، گزینه‌هایی برای انجام حرکات مختلف وجود دارد که چگونگی اجرا و انتخاب آن‌ها وابسته به انداختن یک تاس خاص با تصاویر همین قابلیت‌هاست. زمین بازی در ابتدا متشکل از یک خانه است، اما به تدریج با خانه‌های کشت بامبو بزرگتر می‌شود. در هر نوبت هم مزرعه‌دار خود را حرکت می‌دهیم تا به خانه‌های مختلف برود و بامبو بکارد. در این میان هم پاندا بیکار نمی‌شیند و خانه به خانه حرکت می‌کند و بامبوها را می‌خورد.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با بردگیم تاکه‌نوکو حتما ویدیوی بالا را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 250 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها