گیمر بازی بازی Sackboy: A Big Adventure احتمالا به کامپیوتر خواهد آمد - گیمر بازی

لیست جدید منتشر شده از استیم نشان می‌دهد که به احتمال زیاد بازی سک بوی به PC خواهد آمد. SteamDB از محصول جدید رونمایی کرد که نام آن در حال حاضر Steel PC است. اطلاعات موجود در حال حاضر به یک محتوای Marmalade اشاره دارد. این نام برای بازی‌های پلتفرمر Sumo Digital به کار می‌رود.

چندی پیش هم در ردیت تعداد زیادی بازی معرفی نشده در Geforce Now انویدیا لو رفت که به پروژه‌ی Marmalade اشاره داشتند. همین لیست تأیید کرد که این پروژه همان سک بوی است.

سک بوی در استیم

تصویری از گیمپلی این بازی

این بازی که توجه منتقدان را به خود جلب کرد، تا الان انحصاری پلی استیشن بوده است. سک بوی به عنوان بازی زمان عرضه پلی استیشن ۵ و یک بازی عادی برای پلی استیشن ۴ بود.

انویدیا این ماجرای لو رفتن را تا حدی تأیید کرد. به این معنا که برخی از آن‌ها درست هستند. در همان پست تأییدیه یکی از سازندگان یه نام Ighor July نشان داد که چگونه به دیتا بیس انویدیا دسترسی دارد.

در این لیست چه مواردی وجود دارد؟

در همین لیست نام بسیاری از بازی‌های دیگر وجود داشت. از جمله می‌توان به بازسازی فاینال فانتزی ۴، ریمستر بایوشاک با RTX، ریمیک رزیدنت اویل ۴، هیلو ۵، کرایسیس ۴، ریمستر Half Life 2 و اینجاستیس ۴ اشاره کرد.

برخی از بخش‌های این لیست به طور رسمی معرفی شدند. برای مثال چندی پیش گاد آو وار روی پی‌سی و ریمستر سه‌گانه‌ی GTA به طور رسمی معرفی شدند.

god of war

تصویری از بازی گاد آو وار روی پی‌سی

نکته‌ی جالب اینجاست که انویدیا تأیید کرد که این لیست واقعی است اما گفت که لزوما همه‌ی بخش‌ها داخل این لیست وجود ندارند. یعنی این لیست برای تست‌های داخلی ساخته شده است.

طبق اتفاقاتی که به‌تازگی افتاده ما شاهد بسیاری از بازی‌های پلی استیشن بودیم که وارد دنیای PC بشوند. تعدادی از این انحصاری‌ها که دلیل اصلی برای خرید یک کنسول پلی استیشن بودند حال روی PC هم حضور دارند. درست است که بسیاری از این عناوین پس از مدت زیادی وارد PC شدند اما به هرحال وجود دارند. روز به روز مرز بین کنسول‌ها و پی‌سی کمتر می‌شود. اینطور که به نظر می‌رسد خرید PC با وجود قیمت بالا، بهترین مورد است.

منبع: Videogameschronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 309 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها