گیمر بازی بازی New World در کمتر از یک ماه نصف بازیکن‌های خود را از دست داد - گیمر بازی

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، بازی جدید استودیوی بازی‌سازی آمازون که در هنگام عرضه بازیکنان زیادی را جذب کرد و در ابتدای اکتبر به ۹۰۰ هزار بازیکن رسیده بود، حال بیش از ۵۰۰ هزار نفر از بازیکنان خود را در کمتر از یک ماه از دست داده است.

بازی نیو ورلد قطعا از زمان عرضه‌ی موفقیت‌آمیز خود در ۲۸ سپتامبر، دوران سختی را سپری کرده است. باگ‌ها و مشکلات مختلفی در بازی ظاهر شده‌اند و حتی بهترین ویژگی آن یعنی تعداد زیاد بازیکنان دردسرساز شده است زیرا سرورها بیش از حد پر می‌شوند، زمان انتظار هم افزایش می‌یابد و به همین دلیل توانایی انتقال بین سرورها با تأخیرهای بیشتر انجام می‌شود. در واقع به نظر می‌رسد که دلیل این ریزش این باشد که اکثر بازیکنان به اندازه کافی با این مشکلات روبه‌رو شده‌اند و منتظرند بازی پایدارتر شود و به‌روزرسانی‌هایی دریافت کند.

نیوورلد

نیو ورلد در دنیایی به نام Aeternum جریان دارد. جزیره‌ای افسانه‌ای که در آن جادو وجود دارد و و انواع معجزات، حیوانات عجیب، زنده کردن مردگان و بسیاری چیزهای دیگر در آن مشاهده می‌شود. بازیکنان اساسا در جزیره گیر افتاده‌اند و باید راهی برای زنده ماندن در برابر تهدیدات مختلف آن پیدا کنند. قدیمی‌ها هم یک عامل اصلی در بازی هستند. افرادی که فناوری‌های عجیب و غریبی را ایجاد کرده‌اند و مدت‌ها پیش ناپدید شده‌اند. دلیل این اتفاق تنها یکی از معماهایی است که بازیکنان باید حل کنند.

تلاش برای زنده ماندن در چنین مکان عجیبی با منابع کم یا بدون منابع، دلهره آور است. در حالی که بازیکنان در مسیر خود در این مکان مخوف پیش می‌روند، با سه جناح روبه‌رو می‌شوند؛ غارتگران، سندیکا و میثاق. غارتگران نظامی هستند و همه چیز به قدرت آن‌ها برمی‌گردد. سندیکا گروهی مخوف و شیفته‌ی شکار هستند. میثاق گروهی از متعصبان و به دنبال حذف بدعت‌گذاران برای شکوفا شدن جزیره هستند. هر گروه تجهیزات ویژه‌ی خود را دارد و برای کنترل مناطق مختلف رقابت می‌کند. شما می توانید مأموریت های مختلف PvE و PvP را برای یک جناح انجام دهید. این مأموریت‌ها از کشتن هیولاها تا گشت‌زنی در مناطق مختلف و… را شامل می‌شوند.

تصویری از بازی نیوورلد

شایان ذکر است که اوج تعداد بازیکنان هم‌زمان بازی از زمان عرضه به بیش از ۹۱۳ هزار بازیکن در ۳ اکتبر رسید. از آن زمان، میانگین تعداد بازیکنان هر هفته به طور پیوسته کاهش یافته است. این کاهش به قدری است که اوج تعداد بازیکنان همزمان در این آخر هفته تنها ۳۹۸ هزار نفر است. کاهشی حدود ۵۷ درصد یا ۵۰۰ هزار بازیکن در کمتر از یک ماه که آمار جالبی برای آمازون محسوب نمی‌شود و خبر از مشکلات بازی می‌دهد.

در حالی که ممکن است مشکلات سرور، باگ‌ها، فقدان یک داستان واقعی و ساخت کاراکتر بازیکنان را از بازی دور کرده باشد، به همان اندازه ممکن است که بازیکنان با پایدارشدن بازی به آن باز گردند.

منبع: PCGAMES

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 299 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها