گیمر بازی بازی Little Devil Inside یکی از خلاقانه‌ترین ساخته‌های مستقل اخیر است - گیمر بازی

بازی Little Devil Inside از عناوینی بود که در State of Play قبلی سونی معرفی شد. حال در مراسم چند روز پیش سونی از گیم‌پلی این بازی هم رونمایی شد. بازی Little Devil Inside برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ به همراه کامپیوتر منتشر خواهد شد.

شما در نقش Billy بازی کرده و باید مأموریت خود را انجام دهید. در این تریلر گیم‌پلی چیزهای بسیار زیادی نمایش داده شد. برای مثال از نقشه کامل آن رونمایی شد که به طور کلی با دیگر نقشه‌ها متفاوت است. در این بازی زمانی که شما به قسمت نقشه آمدید همچنان کاراکتر خود و اعمال آن را مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید در آن سفر کنید و بخش زیادی از بازی در قسمت نقشه جریان دارد.

از طرفی ممکن است شما با موانع و مشکلاتی روبه‌رو شوید. در این حالت به سبک سوم شخص بازگشته و با آن‌ها روبه‌رو خواهید شد. سازندگان این بازی تلاش بسیاری روی محیط آن کرده‌اند و از شما می‌خواهند تا آن را کامل گشته و از آن لذت ببرید. به همین علت در Little Devil Inside چیزی به نام سفر سریع (Fast Travel) وجود ندارد.

بازی Little Devil Inside

تصویری از نقشه بازی Little Devil Inside

بدون سفر سریع بازی چگونه خواهد بود؟

با این حال راه‌های بسیاری برای شما وجود دارد تا دنیای این بازی را بگردید. شما می‌توانید از اسب و ماشین استفاده کنید. حتی می‌توانید تمام مسیر را پیاده طی کنید. تنها مشکل اینجاست که پیاده روی بسیار طول خواهد کشید. از طرفی شما را به جاهایی خواهد برد که وسایل نقلیه توانایی آن را نخواهند داشت. قطار هم حضور دارد تا شما بتوانید مسیرهای طولانی را بدون دردسر طی کنید. با اینکه با قطار جزئیات بسیاری را از دست خواهید داد اما سرعت بیشتری از وسایل دیگر دارد.

شما در دنیای این بازی با موانع بسیاری روبه‌رو خواهید شد. بنا بر انتخابتان می‌توانید با آن‌ها درگیر شده و یا از آن‌ها عبور کنید. البته این‌ها زیاد مهم نبوده و بر اساس سلیقه شما است.

چالش اصلی Little Devil Inside تغییر حالت از نقشه و حالت سوم شخص است. سازندگان در تلاش هستند تا انیمیشن این تغییر را به روان‌ترین حالت ممکنه نمایش دهند. چیزی که در تریلر نمایش داده شد، انیمیشن بسیار روان و جذاب بود. حالتی که انسان را ترغیب می‌کرد تا مدام بین نقشه و شخصیت اصلی دوربین را جابه‌جا کند.

بازی Little Devil Inside

تصویری دیگر از محیط این بازی

طراحی نقشه هم به نوبه‌ی خود بسیار بامزه و جالب است. کاراکترهای اصلی به شکل کوچک شده نمایش داده می‌شوند. از طرفی موانع هم روی نقشه کامل نشان داده می‌شود.

از نکات جالب این بازی عرضه نشدن آن روی کنسول‌های سری اس و ایکس است. البته شما می‌توانید آن را از طریق Backwards Compatibility روی این دو کنسول بازی کنید اما عجیب است که به طور رسمی برای این دو عرضه نشده است.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی Little Devil Inside را ببینید.

منبع: Blog.playstation.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 337 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها