گیمر بازی بازی Death’s Door آذر ماه برای پلی‌استیشن و سوییچ منتشر می‌شود - گیمر بازی

بازی Death’s Door اثر استودیوی بازی‌سازی Acid Nerve در ماه جولای امسال برای کنسول‌های ایکس‌باکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر و بلافاصله با تحسین جهانی مواجه شد و به خاطر دنیای جذاب، مبارزات و طراحی مراحل فوق‌العاده‌اش بسیار تحسین شد و برای بسیاری یادآور بازی‌های کلاسیک زلدا بود. بازی به موفقیت خوبی دست پیدا کرد و سازنده آگاه بود که تقاضا برای عرضه‌ی این بازی به پلتفرم‌های دیگر نظیر پلی‌استیشن ۴، ۵ و نینتندو سوییچ بالا خواهد رفت. حال به نظر می‌رسد که به زودی این تقاضا برآورده خواهد شد.

در Death’s Door، شما در نقش کلاغی بازی می‌کنید که توسط کمیسیونی استخدام می‌شود تا روح موجوداتی را که زمان حضورشان در دنیای زندگان به پایان رسیده است، قبض کنید. هنگامی که یکی از مأموریت‌های شما به دلیل یک عارضه‌ی پیش‌بینی نشده اشتباه پیش می‌رود، مجبور می‌شوید برگردید و اشتباه خود را برطرف کنید. در نهایت آنچه به‌عنوان یک ماموریت ساده برای قبض روحی که در ابتدا به شما محول شده بود شروع می‌شود، به سفری با ابعاد بسیار بزرگ‌تر می‌انجامد. سفری که ممکن است در نهایت چرخه‌ی مرگ و زندگی را تغییر دهد.

گیم‌پلی Death’s Door

با اینکه داستان در مرکز Death’s Door قرار ندارد، اما پایه‌های روایت در بازی محکم هستند. بسته به میزان انتخاب شما برای کاوش در نقاط خاصی از بازی، می‌توانید جزئیات بیشتری را برای تجسم داستان پیدا کنید اما چیزی که بازی را خاص می‌کند گیم‌پلی‌ است. هنگامی که سفر خود را آغاز می‌کنید، حس می‌شود که در یک بازی کلاسیک زلدا هستید. از دوربین بالا به پایین تا ساختار مبتنی بر دانجن و پازل‌های متنوع، همگی حس زلدا به شما القا می‌کنند.

چیزی که درباره‌ی بازی تحسین برانگیز محسوب می‌شود، حس فوق‌العاده‌ای است که گیم‌پلی آن به بازیکن منتقل می‌کند. حرکت کردن در محیط، مبارزات و کاوش با وجود سادگی حس فوق‌العاده‌ای دارد.‌ البته چیزی که به این حس کمک زیادی می‌کند، طراحی مراحل عالی بازی است. سیاه‌چال‌ها و نواحی منتهی به آن‌ها همگی به طرز بی‌نظیری ساخته شده‌اند و با طراحی مترویدونیایی خود، سرگرم‌کننده هستند.

تصویری از بازی death's Door

در آخرین قسمت State of Play، شرکت دولور دیجیتال اعلام کرد که Death’s Door در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۱ (۲ آذر ۱۴۰۰) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن منتشر خواهد شد. اندکی بعد این ناشر در توییتر تأیید کرد که برای نینتندو سوییچ هم در دسترس خواهد بود.

همچنین در یک پست بلاگ پلی‌استیشن، استودیوی اسید نرو تأیید کرد که بازی با نرخ فریم ۶۰ روی پلی‌استیشن ۵ اجرا می شود. پشتیبانی از قابلیت بازخورد لمسی (هپتیک فیدبک) کنترلر دوال‌سنس هم به صورت کامل وجود خواهد داشت. جالب است بدانید که بازی در کمتر از یک هفته توانسته بود به بیش از ۱۰۰ هزار بازیکن دست پیدا کند که برای یک اثر در این سبک و سیاق، موفقیت محسوب می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدیدی که از بازی Death’s Door در رویداد State of Play منتشر شد را ببینید.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 341 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها