گیمر بازی بازی چینی Honor of Kings: World معرفی شد؛ یک نقش‌آفرینی باشکوه و زیبا - گیمر بازی

اگرچه عادت داشتیم که صنعت بازی‌های ویدیویی را در چین بیشتر به سبب بازی‌های موبایلی یا حتی بازی‌های آنلاین چندنفره‌ی بشناسیم اما به نظر می‌رسد که در این چند سال اخیر شاهد رشد عظیمی در زمینه‌ی بازی‌های تراز اول (AAA) چینی هستیم که از نظر بصری زیبایی و گرافیک فوق‌العاده‌ای هم دارند و قرار است میزبان کنسول‌های خانگی و کامپیوترهای شخصی شوند. بازی Honor of Kings: World جدیدترین تلاش در این زمینه است.

به‌تازگی شرکت تنسنت گیمز و استودیو TiMi Studio Group از بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان آزاد Honor of Kings: World رونمایی کردند. این بازی بر اساس بازی موبایلی معروف و پرطرفدار Honor of Kings در چین ساخته شده است. اگرچه پلتفرم‌ها و تاریخ عرضه‌ی این اثر اعلام نشده، اما طبق اطلاعات فعلی به نظر می‌رسد قرار است که این اثر برای پلتفرم‌های مختلف حال حاضر در سراسر جهان عرضه شود.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که برای توسعه‌ی این بازی با سیکسین لیو (Liu Cixin)، نویسنده‌ی معروف آثار علمی-تخیلی، همکاری کرده است. او که نویسنده‌ی کتاب‌های معروفی همچون «سه جرم کیهانی» و «جنگل تاریک» است، قرار است درک منحصر‌به‌فردش از فرهنگ و زیبایی‌شناسی چینی را به بازی Honor of Kings: World بیاورد.

Honor of Kings: World

نام Honor of Kings برای بازیکنان موبایل در چین بسیار شناخته‌شده است. در واقع، این یکی از آن آثار بسیار محبوب و پرطرفداری است که در بسیاری از نقاط دیگر جهان کمتر از آن شنیده‌ایم. این بازی موبا (MOBA) که در نوامبر ۲۰۱۵ برای اندروید و iOS در چین منتشر شده، در واقع چیزی شبیه به یک کلون از بازی معروف لیگ آو لجندز می‌ماند. طبق گفته‌های استودیو TiMi Studio Group، این اولین اثری است که در جهان به میانگین ۱۰۰ میلیون بازیکن فعال در روز دست پیدا کرده است و یکی از پردرآمدترین بازی‌های جهان در کل تاریخ است.

سرنوشت این بازی در این چند سال اخیر جالب بوده است. اثری که به‌عنوان یک کلون از لیگ آو لجندز روی گوشی‌های موبایل معروف شد و به یک عنوان بسیار پرطرفدار تبدیل شد و اکنون راه خود را در قالب یک بازی تراز اول به پلتفرم‌های مختلف پیدا خواهد کرد. گرافیک و جلوه‌های بصری تریلر پخش شده خارق‌العاده است و حتی می‌تواند ما را به شک بیندازد که آیا واقع اثر نهایی هم قرار است از نظر بصری به این اندازه زیبا و روان باشد؟ البته شاید ساختار کلی بازی چندان هم نو نباشد و شباهت به آثاری همچون مانستر هانتر در آن دیده شود اما جزئیات بصری و الهام از فرهنگ‌های چینی آن را منحصر‌به‌فرد کرده است.

البته، این بازی جدید اکشن نقش‌آفرینی تنها برنامه‌ی TiMi Studio Group برای گسترش Honor of Kings نیست، بلکه آن‌ها برنامه‌هایی برای خلق یک بازی مبارزه‌ای هم در سر دارند.

این تنها بازی چینی نیست که اخیراً گیمرها را شگفت‌زده کرده است. چندی پیش نمایش بازی Black Myth: Wu Kong بار دیگر تحسین‌ بازیکنان را برانگیخت. مشخص نیست این آثار چینی چه هنگامی عرضه شوند یا اینکه نتیجه‌ی نهایی این آثار چه شود اما این را می‌توانیم گفت که حداقل تریلر آن‌ها نسل نهم را زودتر از بسیاری از دیگر آثار به ما معرفی کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Honor of Kings: World را ببینید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 328 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها