گیمر بازی بازی انحصاری رایگان پلی‌استیشن The Tomorrow Children بعد از ۴ سال بازمی‌گردد - گیمر بازی

سازنده این بازی، شرکت Q Games اعلام کرد که بازی رایگان The Tomorrow Children را باز خواهد گرداند. این سازنده زمان مشخصی برای بازگشت این بازی اعلام نکرد.

بازی فرزندان فردا یک بازی رایگان است که در یک دنیای عجیب جریان دارد. این بازی، شما را مسؤول ساختن روستا و یافتن منابع و دفاع از آن‌ها می‌کند. طبق گفته‌ی سازنده‌ی این بازی، برخی از بازی‌کننده‌ها بیش از صدها ساعت روی آن وقت گذاشتند. بازی فرزندان فردا تنها بعد از یکسال از عرضه به طور کامل از بین رفت.

بازی فرزندان فردا

تصویری از این بازی عجیب

در یک گزارش گفته شد:

Q Games که در شهر کیوتو وجود دارد اعلام کرده که توانسته به یک توافق با سونی برسد. با توجه به این توافق بازی The Tomorrow Children به دنیای بازی‌های ویدیویی باز خواهد گشت.

کارگردان این بازی Dylan Cuthbert از طرفداران تشکر کرد. به گفته او اگر طرفداران نبودند او هرگز اعتماد به نفس ادامه به مذاکره با سونی را نداشت. او گفت که طرفداران بسیار تلاش کردند تا یاد این بازی را زنده نگه دارند. او بسیار شوق دارد که طرفداران دوباره بتوانند به این دنیای عجیب بازگردند.

در ادامه او از سونی تشکر کرد:

من از سونی تشکر می‌کنم به دلیل اینکه با ما همکاری کرد تا این IP را به شرکت Q Games بازگرداند. ما برای این اتفاق تلاش بسیاری کردیم و خوشحالیم که توانستیم این قدم بزرگ را برداریم. حال ما در حال کار روی این بازی و بهبود آن هستیم. امیدواریم که همه از آن استقبال کرده و با آن همراه شوند. ما تصمیم داریم تا کمی این بازی را تغییر دهیم تا فرزندان فردا آماده عرضه دوباره شود.

بازی فرزندان فردا

تصویری از بازی فرزندان فردا

آینده بازی فرزندان فردا هنوز به طور کامل مشخص نیست. حتی هنوز معلوم نیست که این بازی انحصاری سونی خواهد بود یا نه. با توجه به اینکه Q Games توانسته مالکیت کامل این بازی را به‌دست آورد احتمال دارد که روی پلتفرم‌های دیگر هم عرضه شود.

از آنجایی که این بازی یک نمونه ایندی است، احتمال دارد که روی PC موفقیت بهتری کسب کند. یه دلیل اینکه اکثر بازی‌های ایندی روی PC منتشر شده و طرفداران بسیاری روی این پلتفرم دارد. با این حال امیدواریم که این شرکت به رایگان بودن این بازی ادامه دهد و تصمیم نگیرد که برای آن هزینه دریافت کند. با رایگان بودن آن کاربران بسیاری به سمت آن جذب شده و استقبال بسیار گسترده‌ای از آن خواهد شد.

منبع: GameInformer.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 287 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها