گیمر بازی بازی‌های جدیدی از سری رد دد ریدمپشن در راه است - گیمر بازی

طبق مصاحبه‌ی جدید رئیس کمپانی Take-two، شرکت مادر راکستار، به نظر می‌رسد که بازی‌های بیشتری از سری محبوب و اکشن ماجراجویی رد دد ریدمپشن در دست توسعه است.

استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک تو در مصاحبه‌ی جدیدی در کنفرانس جهانی سرگرمی‌های تعاملی مجازی Jefferies، با این سوال مواجه شد که آیا مجموعه‌های بزرگ این شرکت مانند جی‌تی‌ای و NBA 2K می‌توانند برای مدت طولانی در آینده ادامه پیدا کنند یا خیر. پاسخ او جای چندانی برای شک باقی نگذاشته است. در حالی که زلنیک اشاره کرد که هیچ چیز دائمی نیست؛ با این حال او رد دد ریدمپشن را مجموعه‌ای می‌داند که بازی‌های جدیدی را برای سال‌های آینده ارائه خواهد کرد. او گفت:

اگر این مجموعه‌ها عالی عمل کنند، به کار خود ادامه خواهند داد. نمی‌دانم شما فیلم جدید جیمز باند را دیده‌اید یا خیر؛ با این حال به نظر من عالی بود. هر کسی دوست دارد هر مجموعه‌‌ای شبیه جیمز باند باشد. تعداد کمی محصولات سرگرمی ارزشمند وجود دارند که در آن دسته قرار می گیرند و من فکر می‌کنم جی‌تی‌ای و رد دد ریدمپشن یکی از آن‌ها است. همچنین بدیهی است که NBA یکی از آن‌ها است و این سری به وجود خود ادامه خواهد داد.

تصویری از رد دد ریدمپشن 2

اگرچه به نظر می‌رسد که زلنیک قصد دارد تا سری رد دد ریدمپشن در آینده‌ی قابل پیش‌بینی ادامه پیدا کند، اما این بدان معنا نیست که نسخه‌های جدید این مجموعه به طور منظم شروع به انتشار کنند و نباید این انتظار را داشت زیرا سابقه‌ی این کمپانی و راکستار نشان داده که هیچ روند منظمی برای عرضه‌ی بازی‌هایشان وجود ندارد.

او در ادامه افزود:

این همچنین شما را ملزم می‌کند که متفکر باشید و مایل باشید که به این بازی‌ها استراحت دهید. من همیشه گفته‌ام که سالانه کردن بازی‌های غیرورزشی خطر شکست و از بین بردن این مجموعه‌ها را به همراه دارد، حتی اگر خوب از آب درآید. بنابراین ما برای ساختن چیزی که فکر می‌کنیم خارق‌العاده است، وقت می‌گذاریم و همچنین عمدا به مجموعه‌ها استراحت می‌دهیم تا تقاضای زیادی برای آن وجود داشته باشد. بنابراین عرضه‌ی بازی در نهایت یک اتفاق ویژه خواهد بود.

رد دد ریدمپشن 2

زلنیک همچنین بیان کرده که هرچند موفقیت‌های گذشته تضمینی برای تکرار آن‌ها در آینده نخواهد بود؛ با این حال آن‌ها هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب در تلاش هستند تا به رشد و پیشرفت ادامه دهند و روند جاه‌طلبی را برای عرضه‌ی بازی‌های مطلوب حفظ کنند.

به نظر می‌رسد که تلاش تیم راکستار تاکنون جواب داده است و آن‌ها طی سالیانی که در صنعت بازی‌های ویدیویی حضور داشته‌اند، شماری از بهترین بازی‌های تاریخ را خلق کرده‌اند. گفتنی است که جدیدترین محصول راکستار، ریسمتر سه نسخه‌ی کلاسیک از سری جی‌تی‌ای (جی‌تی‌ای ۳، وایس سیتی و سان آندریاس) است که با نام کامل Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در دسترس دارندگان کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی قرار دارد.

منبع: +Gamesradar

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 319 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها