گیمر بازی ایده های طراحی داخلی لوکس - گیمر بازی

خانه خود را آماده کنید

بزرگترین مانع در برابر تلاش بیشتر مردم برای ایجاد یک خانه لوکس، وسایل اضافی است که در طول زمان انباشته می کنند. بنابراین، اولین گام این است که خانه خود را پاکسازی کنید. در پایان، تن ها چیزی که باید با آن باقی بمانید، نیازهای عملی برای زندگی روزمره و چند دارایی است که برای شما بیشترین اهمیت را دارند (چه به این دلیل که بخشی از تاریخچه شخصی شما یا شخصیت واقعی شماهستند). اگر برنامه های تلویزیونی در مورد احتکار کنندگان را تماشا کنید، متوجه خواهید شد که دارایی های شما به طور پیچیده ای با احساس شما در ارتباط است. وقتی درد داریم خود را نگه می داریم و گیر می مانیم. ما هرگز نمی توانیم یک زندگی مجلل و آزاد داشته باشیم تا زمانی که رها کردن را یاد نگیریم.

اهمیت فناوری و تکنولوژی

تکنولوژی چه ربطی به تجمل دارد؟ تأثیر آن بسیار زیاد نیست، اما شما آیا در حال حاضر می توانید سبک زندگی قبل از عصر اینترنت را داشته باشید. بنابراین استفاده از تکنولوژی های جدید، بخشی ضروری از زیرساخت خانه های لوکس است. با گذشت زمان، ما یاد گرفتیم که چگونه اطراف لوله کشی و سیم کشی خانه را پنهان کنیم و بسازیم، اما هنوز در حال یادگیری ادغام وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون و کنسول های بازی در خانه هایمان هستیم. همه چیز با خلاقیت هایی مانند پدهای شارژ بی سیم (همان طور که در آخرین نسخه های آیفون اپل دیده می شود) در مسیر درستی حرکت می کند. همچنین راه‌های زیادی برای پنهان کردن و پوشاندن کابل‌ها و ترکیب کردن دستگاه‌هایی مانند تلویزیون با محیط اطراف وجود دارد. حتی انتخاب رنگ و سبک دستگاه‌های موبایل و لوازم جانبی حداقل به آن ها کمک می‌کند تا جلوه کلی شما را با هم ترکیب کنند. وقتی فضای کاملاً نامرتب دارید، راحت‌ترین کار  استفاده از  فناوری است، بنابراین در مراحل بعد، مراقب این موضوع باشید.

استفاده مناسب و درست از رنگ ها

اکنون زمان آن است که به بخش سرگرم کننده طراحی داخلی برویم. بازی با رنگ ها و استفاده از رنگ های متناسب، ایجاد بافت و شکل برای ایجاد جلوه ای که می خواهید، ضروری است. از آنجایی که مطالب زیادی در مورد رنگ نوشته شده است. ترکیب رنگ ها و بافت ها منجر به زیبایی خانه می شود.  شما می توانید با طراحی عالی، با نرمی مخمل،  خاکی بودن چوب و شفافیت درخشان فلز و جذابیت حسی چرم با کیفیت بالا در دکوراسیون و چیدمان داخلی خود بازی کنید. بافت به ایجاد احساس عمق در طراحی شما کمک می کند و لایه های زیادی از شخصیت را بر می انگیزد.

استفاده از قدرت مجسمه ها

شکل، یکی دیگر از عناصری است که تأثیر عمیقی بر ضمیر ناخودآگاه دارد و اگر به اطراف نگاه کنید و فقط لبه های مربع و سطوح صاف را ببینید، باید در خانه خود به آن توجه کنید. مجسمه‌ ها معمولاً در ارتباط با وسایل دیگرساختمان‌ یا گلدان‌های سفالی فانتزی در نظر گرفته می‌شود، اما هر زمان که شکل چیزی را برای ایجاد جلوه دلخواه مدل‌سازی می‌کنیم، در حال مجسمه‌سازی هستیم. هنگام طراحی فضای لوکس خود، حس انحناها، رمز و راز مارپیچ ها، قدرت انفجاری انفجار ستاره و کمال دست نخورده اشیاء طبیعی از عواملی است که منجر به لوکس شدن فضای ما می شود.

اشکال و متریال های طبیعی

با گسترش بخش قبل، اشکال طبیعی مانند گیاهان، سنگ‌ها و حیوانات را می‌توان به روش‌های مختلفی در طراحی استفاده کرد. هر کدام بافت و شکل خاص خود را دارند که ممکن است مستقیماً یا با طراحی الهام بخش مورد استفاده قرار گیرند. همانطور که به طور فزاینده ای به سمت زندگی با طبیعت پیش می رویم، طراحان داخلی شروع به استفاده بیشتر از مواد بازیافتی کرده اند و با ترکیب مفاهیم داخل و خارج (مانند ساخت حمام در بیرون و آوردن درختان زنده به داخل) طراحی های زیبایی را ایجاد کرده اند.

امروزه حتی استفاده از طرح های بتنی و میکروسمنت از جمله طرح های است که طراحان برای زیبایی خانه ها استفاده می کنند.

استفاده از وسایل قدیمی و عتیقه

اقلام قدیمی، نوع متفاوتی از عمق را به خانه می آورند: عمق تجربه. چه اثر پتینه ای که در فلز باستانی دیده می شود و چه حضور معتبر یک قفسه کتاب عتیقه، ارزش اقلام قدیمی در داستانی است که همراه آنهاست. در یک خانه نامرتب، چند قطعه قدیمی احساسی به ناچار توجه دوستان و بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. تنها با نگه داشتن مواردی که لحظه ای خاص را در زندگی شما به ارمغان می آورد یا یک جذابیت تاریخی یا فرهنگی شخصی را به شما بازمی گرداند، در نتیجه خانه شما با غنای زمان طنین انداز می کند.

طراحی داخلی لوکس

امیدواریم اکنون متوجه شده باشید که طراحی داخلی سطح بالاتر  از چیدمان لوسترها و صندلی های لوکس با الگوی از پیش تعیین شده است. این در مورد بیرون آوردن الماس واقعی است که در درون همه ما می درخشد. همانطور که این عکس معروف نشان می دهد، این زمینه و داستان است که شالوده واقعی هنر و تجمل را تشکیل می دهد. در خانه شما، زندگی، داستان و درک شما از تجمل است که اهمیت دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 191 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 25 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.