گیمر بازی اپل میوزیک را از امروز روی پلی استیشن ۵ تجربه کنید - گیمر بازی

برای افرادی که علاقه به گوش کردن موزیک هنگام بازی دارند، اپل موزیک روی پلی استیشن ۵ معرفی شد. این کنسول اولین کنسول بازی است که تجربه اپل موزیک را به کاربران ارائه می‌دهد. با اینکار کاربران پلی استیشن به انواع بسیاری از آهنگ دسترسی خواهند داشت.

از امروز کاربران PS5 با اشتراک اپل موزیک، می‌توانند از بیش از ۹۰ میلیون آهنگ، ده‌ها هزار پلی لیست، موزیک ویدیوهای ۴Kو رادیو اپل موزیک لذت ببرند. همین‌طور اینکه می‌توانند پلی لیست دلخواه خود را ساخته و هنگام بازی آن را اجرا کنند.

پلی استیشن ۵ یک تجربه بسیار روان را با سیستم استریمینگ موزیک اپل موزیک ارائه خواهد داد. وجود موسیقی پس‌زمینه به همراه Music Video Playback باعث می‌شود تا یکی از بهترین راه‌های گوش دادن به موسیقی باشد. بازیکنان می‌توانند قبل، بعد و حتی هنگام بازی از موسیقی دلخواه خود لذت ببرند.

apple music ps5

اپل میوزیک در سیستم عامل پلی‌استیشن ۵ ادغام شده است و از منوهای مختلف کنسول می‌توان به آن دسترسی داشت.

کاربران پلی استیشن ۵ می‌توانند قبل از بازی یا حتی وسط بازی وارد برنامه Apple Music بشوند. این اپلیکیشن در کنترل سنتر هم وجود داشته و با فشردن دکمه پلی استیشن می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

از آنجا مشترکان اپل موزیک با پیشنهادهایی متناسب با بازی‌ که می‌کنند، روبه‌رو خواهند شد. البته کاربران می‌توانند از پلی لیست‌های مناسب گیمینگ اپل موزیک هم استفاده کنند.

مشترکان اپل موزیک می‌توانند تعداد بسیاری ویدیو از هنرمندان محبوب خود در اپلیکیشن اپل موزیک پیدا کنند. شما می‌توانید این ویدیو را به صورت کامل ببینید. اگر تصمیم گرفتید که به بازی ادامه داده و یا در منو بگردید، آهنگ این ویدیو همچنان ادامه خواهد داشت. سپس شما می‌توانید به آن گوش داده و زمانی که می‌خواهید ادامه ویدیو را ببینید به این برنامه وارد شوید.

کاربران می‌توانند برنامه اپل موزیک را از قسمت مدیا پلی استیشن ۵ دانلود کنند. پس از دانلود راهنماهای لازم در برنامه برای شروع وجود خواهد داشت.

البته این اولین بار نیست که یک سیستم استریم موزیک وارد دنیای گیمینگ می‌شود. اسپاتیفای مدت زیادی است که روی پلی استیشن بوده و تجربه بسیار خوب و روانی را به شما ارائه می‌دهد. تنها مشکل اینجاست که در اسپاتیفای موزیک ویدیوها حضور ندارند. به جز این، در برنامه‌ اسپاتیفای تمام بخش‌ها مثل رادیو و پادکست‌ها وجود دارد.

حضور اپل موزیک روی پلی استیشن برای کاربران آیفون و مک بسیار خوب است. به دلیل اینکه اپل موزیک روی گوشی‌های اندرویدی و ویندوز وجود ندارد. گوش دادن موسیقی هنگام بازی یکی از لذت بخش‌ترین فعالیت‌ها می‌تواند باشد. سونی هم تمام تلاش خود را می‌کند تا تجربه گیمینگ روی پلی استیشن را برای همه بهبود بخشد.

منبع: Blog.Playstation.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 384 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها