گیمر بازی الدن رینگ دو حالت گرافیکی خواهد داشت؛ وضوح تصویر بالاتر یا فریم بیشتر - گیمر بازی

بازی الدن رینگ روی کنسول‌های نسل ۹ دارای دو حالت متفاوت است. این دو حالت بنابر ترجیحات کاربر به دو حالت عملکرد (Performance) و گرافیک (Graphic) تقسیم می‌شوند. حالت عملکرد با گرافیک پایین‌تر ولی نرخ فریم بالاتر است و حالت گرافیک دارای رزولوشن ۴K به همراه جزئیات بیشتر است.

این خبر زمانی تأیید شد که در نسخه کالکتورز ادیشن این بازی در یک بخش نوشته شده «تجربه ارتقاء یافته».

در بخش توضیحات نوشته شده:

با استفاده از قدرت کنسول‌های نسل جدید، پلی استیشن ۵ به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربه خودشان را شخصی‌سازی کنند. بازیکنان می‌توانند با انتخاب حالت گرافیک، بخش بصری بازی را بهبود بخشند. همینطور اینکه با انتخاب حالت عملکردی (Performance) می‌توانند از نرخ فریم بالاتر لذت ببرند.

بازی الدن رینگ

تصویری از بازی الدن رینگ

همین موضوع در مورد کنسول‌های نسل ۹ مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری اس و ایکس نیز صدق می‌کند. به طور کلی یکی از تغییرات بزرگ در کنسول‌های نسل جدید همین قابلیت انتخاب است. چیزی که در کنسول‌های نسل قبل موجود نبود و به همین علت برتری پی‌سی در این زمینه بیشتر بود. البته همچنان دست شما در کامپیوتر بازتر است اما این حالت شروع نزدیک شدن کنسول‌ها به پی‌سی است.

الدن رینگ یک قدم بزرگ برای فرام سافتور

الدن رینگ اولین بازی فرام سافتور است که این قابلیت را دارد. یعنی کاربران با توجه به سلیقه خود می‌توانند بین بهتر شدن حالت بصری یا نرخ فریم یکی را انتخاب کنند. نکته مهم اینجاست که در تبلیغ نوشته شده تا ۶۰ فریم و تا رزولوشن ۴K. به همین علت باید صبر کنیم تا بازی عرضه شود و بفهمیم این ادعا تا چه حد حقیقت دارد.

اوایل این هفته بود که بندای نامکو یک گیم‌پلی ۲۰ دقیقه‌ای از این بازی منتشر کرد. این گیم‌پلی اطلاعات بسیاری درخصوص فضا و موارد موجود در بازی به طرفداران داد. از طرفی نکات بسیاری در این فیلم وجود داشت که خلاصه آن را می‌توانید اینجا ببینید.

بازی الدن رینگ

تصویری از حالت احضار در بازی الدن رینگ

به طور کلی بازی الدن رینگ یکی از مورد انتظارترین بازی‌های این مدت است. انتظارات از این بازی به شدت بالا بوده و با توجه به سابقه فرام سافتور احتمال موفقیت این بازی به شدت زیاد است. از طرفی با توجه به اطلاعات منتشر شده از این بازی، شباهت بسیاری به دیگر بازی‌های سولز دارد و به نوعی دارک سولز ۴ است. به همین دلیل می‌توان با اعتماد به نفس گفت که بازی سخت خواهد بود.

البته این موضوع سخت بودن برای طرفداران سری سولز چیز بسیار عادی‌ای است. به همین علت از محبوبیت این بازی به هیچ عنوان نمی‌کاهد.

منبع: Eurogamer.net

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 351 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها