گیمر بازی اساسینز کرید اینفینیتی رایگان نیست، ولی آنلاین و سرویس‌محور است - گیمر بازی

بازی اساسینز کرید اینفینیتی یک پلتفرم آنلاین بسیار گسترده است که شامل دوران تاریخی بسیاری خواهد بود. این بازی در جولای امسال توسط یوبیسافت معرفی شد. حال اعلام شده که این بازی رایگان نخواهد بود. با وجود اینکه قرار است یک عنوان سرویس‌های آنلاین باشد.

در گزارش مالی اخیر یوبیسافت اعلام شد که این بازی آنلاین قرار است هزینه داشته باشد. در اصل اینفینیتی به نوعی دوره‌ای از تمام اساینز کریدهای تولید شده تا الان است.

در این گزارش گفته شده:

قرار نیست که این بازی رایگان باشد. همین‌طور اینکه این بازی شامل عناصر داستانی بسیاری است. این عنوان یک عنوان بسیار خلاقانه است ولی تمام عواملی که در آن است در سری اساسینز کرید حضور داشته است.

این بازی در مراحل اولیه ساخت است. سازندگان آن هم Jonathan Dumont و Clint Hocking هستند. این دو نفر کارگردان بخش خلاقیت در یوبیسافت مونترئال و کِبِک هستند. این‌طور که گفته شده اینفینیتی یک بازی بسیار بزرگ است که حتی المان‌های بازی‌های قدیمی یوبیسافت هم در آن حضور دارد.

Assassins Creed Infinity یک بازی آنلاین بسیار بزرگ است که در طول زمان بهبود خواهد یافت. دنیای آن به طور مداوم گسترش یافته و تغییر خواهد کرد. تقریبا چیزی مانند GTA آنلاین خواهد بود.

اساسینز کرید

اساسینز کرید والهالا به لطف محتوای دانلودی دومین بازی پرفروش تاریخ یوبی‌سافت شده است.

یوبیسافت هم اطلاعات زیادی درباره‌ی این بازی منتشر نکرده است. تنها چیزهایی که اعلام شده این هستند که اولا این بازی در دست ساخت است و دوما قرار نیست که رایگان باشد.

با توجه به تأخیرهایی که یوبیسافت روی عناوین دیگری مثل Prince of Persia و Division Heartland وارد کرده است به احتمال زیاد این بازی در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

در این مدت خلاقانه‌ترین ایده یوبیسافت همین بازی اینفینیتی بوده است. دنیای بازی‌های اساسینز کرید بسیار گسترده است و از طرفی به دلیل اینکه همه در شهرهای واقغی در جریان بوده‌اند بازی می‌تواند حتی چند بخشی باشد. امیدواریم که یوبیسافت بتواند از این پتانسیل خوب استفاده کرده و یک تجربه آنلاین بی‌نظیر را ارائه دهد. نه اینکه این بازی را به سرنوشت For Honor دچار کند که با وجود پتانسیل بسیار بالا فور آنر هم از دور خارج شد.

منبع: VG247.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 286 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها