گیمر بازی آیا سازندگان دووم مشغول ساخت یک بازی جدید در سری کوایک هستند؟ - گیمر بازی

سازنده‌ی با سابقه‌ی بازی دووم به نام id Software در حال استخدام برای بازی جدیدش است. این‌طور که به نظر می‌رسد این بازی جدید یا دنباله‌ی دووم ایترنال یا یک بازی جدید از Quake است. بازی بعدی این استودیو قرار است یک بازی اول شخص طولانی باشد. پس یعنی یا دووم ۶ و یا Quake 5 است.

به‌تازگی در رسانه درباره‌ی ریبوت بازی Quake بسیار بحث شد. id software می‌تواند چیزی مانند دووم ایترنال برای Quake بسازد. به‌خصوص اینکه دووم ایترنال همچنان به روزرسانی‌های زیادی دریافت می‌کند و امکان دارد که بازی بعدی دووم نباشد. به دلیل اینکه id Software به‌شدت مشغول کار روی بازی بعدی است.

دنباله quake

تصویری از گیم‌پلی بازی quake

چرا فکر می‌کنیم بازی جدیدی در راه است؟

شرکت زنی مکس (مالک بتسدا) به‌تازگی لیستی برای کارهای موجود منتشر کرده است. یکی از بخش‌های این لیست سرگروه انیمیشن تکنیکال در id Software است. توضیح این جایگاه هم حرف رسانه را تأیید می‌کند. در آن نوشته شده: «نیازمند آن برای ساخت یک بازی طولانی اکشن و اول شخص شوتر».

با توجه به این توضیحات پس دو احتمال وجود دارد؛ یا id Software قصد ساخت دووم جدید را دارد و یا در حال ساخت یک بازی از فرنچایز Quake است.

با توجه به اینکه سازنده‌ی ولفنشتاین شرکت MachineGames و سازنده‌ی Rage استودیو Avalanche هستند، تنها موارد باقی مانده برای اید سافتور دووم و ادامه‌ی Quake است. مگر اینکه قصد ساخت چیز جدیدی را داشته باشد. این استودیو هم در طول ۱۰ سال دو بازی دووم منتشر کرده است.

نکته مهم اینجاست که آخرین بسته الحاقی دووم ایترنال به نام Ancent Gods Part 2 به نوعی به داستان Doom Slayer خاتمه داد. پس احتمال دووم کم است.

دنباله Quake

تصویری از بسته الحاقی دوم که به نوعی به داستان آن خاتمه خواهد داد.

ریمستر سری بازی Quake در ماه آگوست معرفی شد. این ریمستر با استقبال بسیار خوبی از طرف گیمرها روبه‌رو شد. این استقبال نشانگر محبوبیت این سری بازی است. حال فرصت خوبی است تا id Software روی نسخه جدیدی از این بازی کار کند. به‌خصوص اینکه اگر داستان اصلی Lovecraftian را دنبال کند.

البته امکان ساخت یک بازی کاملا جدید هم وجود دارد. اید سافتور در ساخت بازی‌های اول شخص شوتر تخصص دارد و امکان دارد که یک شاهکار دیگر به لیست خود اضافه کند. از طرفی امکان دارد تا یک داستان کاملا جدید برای دووم عرضه کند و به نوعی فرنچایز را از نو شروع کند. هنوز اطلاعات زیادی مشخص نیست اما تنها چیزی که قطعی است این است که اید سافتور در حال کار روی یک پروژه بزرگ است.

منبع: PCgamesn.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 368 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها