گیمر بازی آپدیت بزرگ بعدی دیویژن ۲ بهمن امسال منتشر خواهد شد - گیمر بازی

آپدیت بزرگ دیویژن ۲ که مدت زیادی در حال ساخت است، در ماه فوریه میلادی (بهمن یا اوایل اسفند) امسال عرضه خواهد شد. طبق گفته‌های یوبیسافت این به روزرسانی دارای حالت‌های جدید چند نفره بوده که برای کل فرنچایز تازه است. یوبیسافت پیشتر اعلام کرده بود که این آپدیت در اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

محتوای جدید دیویژن ۲ در ماه مارچ معرفی شد. در ابتدا یوبیسافت تصمیم داشت تا پشتیبانی از این بازی را قطع کند. یعنی قرار بود آپدیت دسامبر سال ۲۰۲۰ آخرین به روزرسانی این بازی باشد. از آن موقع آپدیت‌ها بیشتر حالت دوره‌ای از فصل‌های قبلی این بازی داشته است. این‌طور که مشخص شده یوبیسافت در حال کار روی یک به روزرسانی بزرگ بوده است.

آپدیت دیویژن 2

تصویری از گیم‌پلی بازی دیویژن ۲

این استودیو بازی خبر جدید را در وبسایتش اعلام کرد. یوبیسافت توضیح داد که تصمیم دارد به‌روزرسانی جدید با محتوای مهم را در فوریه سال ۲۰۲۲ عرضه کند. طبق گفته‌های یوبیسافت این به‌روزرسانی محتوای بسیار مهم و مشخص در کنار یک حالت چند نفره جدید خواهد داشت.

در سایت نوشته شده:

اوایل امسال ما اعلام کردیم که قصد داریم پشتیبانی از دیویژن را ادامه دهیم. از آن زمان ما این نقشه را چندین بار مرور کرده و تمام تلاش خود را کردیم تا اطلاعات موجود در آن لو نرود.

درست است که یوبیسافت اعلام کرده که هنوز زود است تا تمام اطلاعات موجود برای این به‌وزرسانی را به اشتراک بگذارد ولی گفته که این به‌روزرسانی حریصانه‌ترین کاری است که تا به حال انجام داده است. این ناشر قرار است تا Intelligence Annex را دوباره معرفی کرده و ماهانه این بازی را تغییر دهد.

آپدیت دیویژن 2

تصویری از کرکترهای موجود در دیویژن ۲

رونمایی کامل از این به روزرسانی در ژانویه سال بعد میلادی انحام خواهد گرفت. یوبیسافت در ادامه گفت که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین تجربه را به کاربران ارائه دهد. همین‌طور اینکه نظر کاربران را حتما جمع آوری کرده و در بازی اعمال خواهد کرد.

بازی دیویژن ۲ از زمان عرضه موفقیت چندانی کسب نکرد. یوبیسافت هم در جریان این ماجرا بود و قصد به ادامه آن نداشت. حال این‌طور که به نظر می‌رسد به روزرسانی جدید قرار است بازی را به طور کامل تغییر دهد. اهمیت این آپدیت به حدی است که یوبیسافت از تصمیم خود دست کشیده و قصد ادامه پشتیبانی از آن را دارد. بازی دیویژن طرفداران خاص خود را داشته و بسیاری از افراد به آن علاقه‌مند هستند. باید صبر کنیم و ببینیم که آیا وضعیت این بازی با آپدیت جدید بهتر خواهد شد یا نه.

منبع: Eurogamer.net

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 304 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها