گیمر بازی بررسی بازی فکری لغت نومچه؛‌ ساده و سریع اما عمیق - گیمر بازی

بازی فکری «لغت نومچه» نسخه‌ی فارسی شده‌ی بازی معروف «جاست وان» (Just One) است؛ یک بازی لغتی که بازی‌کننده‌ها در آن تلاش می‌کنند تا به کمک یکدیگر، تعدادی لغت را حدس بزنند. بازی‌کننده‌ها سیزده کارت مقابل خود دارند، یک لغت به صورت اتفاقی برای یک بازیکن انتخاب می‌شود و دیگر بازی‌کننده‌ها تلاش می‌کنند تا با راهنمایی‌های غیرمستقیم به او کمک کنند تا لغت را حدس بزند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

بازی لغت نومچه نوبت به نوبت از بازی‌کننده‌ها می‌خواهد تا یک کارت را انتخاب کنند. آن‌ها کارت و محتویات داخلش را نمی‌بینند و یک عدد را به صورت اتفاقی می‌گویند. با توجه به عدد و کارت، لغتی به صورت اتفاقی انتخاب می‌شود. حالا بقیه‌ی بازی‌کننده‌ها باید روی وایت‌بردهای خود راهنمایی بنویسند و به بازی‌کننده‌ای که نوبتش است، آن را نشان دهند. هدف این است که طی ۱۳ دور تمام لغات را حدس زد و بیشترین امتیاز را گرفت.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با بازی فکری لغت نومچه حتما ویدیوی بالا را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 338 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها