گیمر بازی بررسی بازی تخته‌ای پادشاه توکیو؛ گودزیلا علیه گیدورا - گیمر بازی

در بررسی ویدیویی این هفته‌ی بازی‌های تخته‌ای، سراغ بازی «پادشاه توکیو» (King of Tokyo) رفته‌ایم؛ یک بازی غیر ژاپنی که با الهام از فرهنگ هیولا در ژاپن ساخته و طراحی شده است. دقیقا مثل فیلم‌ها و انیمه‌ها و بازی‌های ژاپنی، هیولاهای بزرگ به شهر توکیو حمله و ضمن اینکه با یکدیگر مبارزه می‌کنند، شهر را هم به نابودی می‌کشند. بازی‌کننده‌ها در بازی «پادشاه توکیو» تلاش می‌کنند تا با انداختن تاس، رقبای خود را از بین ببرند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

بازی‌کننده‌ها در پادشاه توکیو، نقش یکی از هیولاهای بزرگ مثل بیگانگان، حیوانات یا ربات‌های عظیم‌الجثه را برعهده می‌گیرند. در هر دور، بازی‌کن شش تاس می‌اندازد. این تاس‌ها تعداد حملات، امتیازات برای اجرای حرکات ویژه و وضعیت خط سلامتی را تعیین می‌کنند. تاس‌ها سه بار انداخته می‌شوند و هر بار می‌توان تاس‌های مورد علاقه را نگه داشت. یک تاکتیک مهم در بازی، ورود و خروج از نقشه‌ی توکیو است. بازی‌کننده‌های خارج نقشه، به هیولاهای داخل حمله می‌کنند و بلعکس. بازی‌کننده‌ای که نهایتا به امتیاز بیست برسد، یا آخرین هیولای زنده باشد، برنده‌ی بازی است.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با بردگیم پادشاه توکیو حتما ویدیوی بالا را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 284 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها