گیمر بازی بازی Haunted Chocolatier معرفی شد؛ ساخته‌ی جدید خالق Stardew Valley - گیمر بازی

خالق بازی Stardew Valley یعنی اریک بارون (Eric Barone) از بازی ویدیویی جدید خود با نام کامل ConcernedApe’s Haunted Chocolatier رونمایی کرد. اثری که به نظر می‌رسد شباهت‌های زیادی به ساخته‌ی قبلی اریک بارون دارد و در همان ژانر مشابه ساخته شده است.

طبق توضیحات سایت رسمی بازی، در Haunted Chocolatier شما نقش یک تولیدکننده‌ی شکلات را ایفا خواهید کرد که در یک قلعه جن‌زده زندگی می‌کند. برای پیشرفت در نقش جدید خود باید مواد کمیاب را جمع‌آوری کرده، شکلات‌های خوشمزه درست کنید و آن‌ها را در یک شکلات فروشی بفروشید.

بازی Haunted Chocolatier

اریک بارون که با لقب ConcernedApe هم شناخته می‌شود، در سایت بازی نوشته است: «پس از وقف ده سال از زندگی‌ام برای Stardew Valley (همچنان ادامه دارد)، اکنون زمان آن فرار رسیده تا بالاخره از بازی جدید خود رونمایی کنم. در Stardew Valley تمرکز بازی ساده‌ و فروتنانه‌تر بود؛ زندگی در زمین مزرعه، پرورش غذا و ارتباط با مردم و طبیعت اطرافتان. با این وجود، برای بازی بعدی من می‌خواستم احتمالات فانتزی‌ و خارق‌العاده‌تری را کشف کنم، تجربه‌‌هایی که شما را بیش از چیزهای معمولی خواهد برد. اینجاست که شکلات شبح‌وار جادویی وارد می‌شود.»

او در ادامه‌ی صحبت‌های خود بیان کرده است: «شکلات بیانگر چیزهای لذت‌بخش است. قلعه جن‌زده نشان‌دهنده‌ی جذابیت ناشناخته‌ها است. ارواح هم اثر گذشته را نشان می‌دهد. همه‌ی این چیزها اهمیت دارد. با این حال، حتی برای یک لحظه هم فکر نکنید از آنجایی که این اثر دارای روح‌هایی در قلعه‌ی متروک و جن‌زده است، با یک بازی شیطانی یا با المان‌های شوم و منفی مواجه هستید. برعکس، من قصد دارم که این بازی مثبت، نشاط‌آور و تصدیق‌کننده‌ی زندگی باشد. با این وجود، اگر Stardew Valley بیشتر انرژی خورشید را هدایت می‌کرد، بازی Haunted Chocolatier انرژی ماه را هدایت و از‌ آن تغذیه می‌کند. هر دوی آن‌ها ضروری هستند.»

بازی Haunted Chocolatier

بارون درباره‌ی بازی Haunted Chocolatier گفته: « Haunted Chocolatierمانند بازی Stardew Valley یکی دیگر از بازی‌های (شبیه‌ساز) شهری است، جایی که به شهر جدیدی نقل‌مکان و شیوه جدیدی از زندگی را امتحان می‌کنید. شما در جریان بازی با مردم شهر آشنا می‌شوید، به اهداف خود می‌رسید و از جهات مختلف پیشرفت می‌کنید. همه این‌ها به Stardew Valley شباهت دارد. با این حال، هسته‌ی گیم‌پلی و مضمون اصلی کاملاً متفاوت است. Haunted Chocolatier در مقایسه با Stardew Valley بیشتر المان‌های بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی را در خود دارد. همچنین به‌جای اینکه یک مزرعه تمرکز اصلی بازی و محلی برای تلاش‌های عظیم شما باشد، این نقش به یک کارخانه‌ی شکلات‌سازی سپرده شده است.»

ماه قبل، اریک بارون در مصاحبه‌ای بیان کرده بود که مطمئن نیست که آیا بازی Stardew Valley یک آپدیت بزرگ دیگر دریافت خواهد کرد یا خیر زیرا او مشغول ساخت بازی جدید خود است. اکنون متوجه شده‌ایم که منظور او بازی Haunted Chocolatier بوده است. او همچنین اعلام کرده است که بازی جدیدش هنوز با تاریخ عرضه‌اش فاصله دارد و هنوز به محتوای زیادی نیاز دارد.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 481 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها