آمازون برای خرید مواد غذایی از هوش مصنوعی استفاده می کند

آمازون برای خرید مواد غذایی از هوش مصنوعی استفاده می کند

آمازون برای خرید مواد غذایی از هوش مصنوعی استفاده می کند


طی چند سال گذشته ، آمازون به آرامی فروشگاه های Amazon Go را در سراسر ایالات متحده راه اندازی کرده است و اخیراً یک فروشگاه Amazon Fresh در انگلستان افتتاح کرده است. اگرچه وب سایت آنلاین آنها تقریباً مکان همه چیز است ، اما در مورد فروش مواد غذایی و غذای تازه آنها شکست می خورند. این فروشگاه های فیزیکی تلاش این شرکت برای گسترش در این بازارها است ، اما با یک چرخش منحصر به فرد – آمازون در حال ایجاد فروشگاه های مواد غذایی هوشمند است که با دوربین های امنیتی و هوش مصنوعی طراحی شده اند.

فقط از فناوری بیرون بروید

در خارج ، فروشگاه های آمازون ممکن است مانند هر فروشگاه مواد غذایی معمولی یا فروشگاه رفاهی دیگری به نظر برسند ، اما فضای داخلی نمی تواند متفاوت باشد. برخلاف مغازه های سنتی ، هیچ صندوقدار ، هیچ صف و صندوق فروشگاهی وجود ندارد. این فروشگاه ها با آنچه آمازون از آن با فناوری “Just Walk Out” یاد می کند ، طراحی شده اند. این اجازه می دهد تا مشتریان به راحتی وارد سیستم شوند ، وسایل خود را انتخاب کرده و بلافاصله خارج شوند. مشتری به جای اینکه در صف انتظار برای پرداخت با صندوقدار منتظر بماند ، از طریق حساب آمازون خود به طور خودکار از مشتری کسر می شود. اما سیستم از کجا می داند برای چه محصولی از شما هزینه می گیرد؟ آمازون قادر است این کار را با استفاده از هوش مصنوعی انجام دهد.

هوش مصنوعی آمازون: چگونه کار می کند

هر فروشگاه آمازون از یک سیستم هوش مصنوعی ، دوربین ها و حسگرها برای ایجاد خریدهای هوشمند استفاده می کند. به محض ورود ، هر مشتری با یک چرخش گردان تماس می گیرد تا کد QR را از برنامه آمازون که با حساب وی مرتبط است اسکن کند. هنگامی که آنها شروع به خرید در اطراف فروشگاه می کنند ، هوش مصنوعی وارد عمل می شود.

شناسایی چهره

برای موفقیت در مدل تجاری آمازون ، ابتدا باید هر مشتری منحصر به فرد را شناسایی کند. اگر آنها نتوانند هر مشتری را از هم متمایز کنند ، در این صورت خطر سفارش افراد دیگر را از افراد دریافت می کنند. آمازون قادر است مشتریان مختلف را با استفاده از دوربین های امنیتی برنامه ریزی شده با الگوریتم های آموزش هوش مصنوعی شناسایی کند. یکی از الگوریتم هایی که آنها استفاده می کنند ، تشخیص شی object است. این یک الگوریتم است که قادر به شناسایی اشیا different مختلف و مکان آنها است. اما این چگونه با شناسایی انسان ارتباط دارد؟ با شناسایی شی ، سیستم می تواند هزاران شی مختلف را تشخیص دهد. این بدان معناست که او قادر است هر شخص را متفاوت از یکدیگر تشخیص دهد. با این حال ، شناسایی هر فرد تنها نیمی از مشکل است. حرکت هر فرد همچنین باید کنترل شود تا از بین بردن اشیا استفاده شود. تشخیص کالا برای یافتن مشتری های مختلف و ردیابی مسیر هر شخص در فروشگاه برای اطمینان از عدم ترکیب سفارشات مورد استفاده قرار می گیرد.

شناسه مورد

همانطور که در بالا ذکر شد ، تشخیص شی an الگوریتمی است که اشیا را از یکدیگر متمایز می کند. آمازون علاوه بر استفاده برای شناسایی افراد ، از این الگوریتم آموزش هوش مصنوعی برای شناسایی موارد استفاده می کند. شناسایی اقلام برای سیستم مهم است تا بداند هر مشتری برای چه محصولی شارژ می کند. مانند شناسایی انسان ، دوربین های امنیتی می توانند اشیا various مختلف و حرکات آنها را تشخیص دهند. اگر مشخص شود كه محصولی در سبد خرید قرار گرفته و از فروشگاه صادر شده است ، سپس سیستم به طور خاص می داند كه این محصول كدام محصول بوده و چه چیزی را باید به حساب شما شارژ كند. این الگوریتم همچنین می تواند تشخیص دهد که چه زمانی کالایی دوباره در قفسه قرار گرفته است تا از صورتحساب مشتری جلوگیری کند.

تشخیص چهره

هوش مصنوعی دیگری که آمازون از آن استفاده می کند ، شناسایی چهره است. تشخیص چهره به دوربین های امنیتی اجازه می دهد تا چهره ها را در زمان واقعی شناسایی و تشخیص دهند. با شناسایی چهره ، آمازون قادر به نمایش مشخصات مشتری است. این پروفایل ها حاوی اطلاعاتی درباره مشتری مانند جنسیت ، سن و سابقه خرید آنها است. این اطلاعات به سیستم کمک می کند تا با شناسایی موارد دقیق تر شود. اگرچه تشخیص شی بیشتر اوقات کار می کند ، اما همیشه قادر به تشخیص عناصر خاص نیست ، به خصوص اگر دو عنصر بسیار شبیه به هم باشند. بارگیری سابقه خرید به سیستم کمک می کند تا براساس ترجیحات قبلی مشتری کدام مورد را گرفته باشد. علاوه بر این ، حساب ها به آمازون کمک می کنند تا تبلیغات هدفمندی ایجاد کند و مشتریان تکراری را برای ارائه معاملات در فروشگاه به آنها معرفی کند.

بسته بندی کردن

استفاده از ترکیبی از دوربین های امنیتی و الگوریتم های هوش مصنوعی یا تجزیه و تحلیل ویدیویی مفهوم جدیدی نیست. تجزیه و تحلیل ویدئو توسط بسیاری از خرده فروشان برای کسب بینش تجاری و بهبود امنیت استفاده می شود. با این حال ، آمازون این مفهوم را یک گام جلوتر برداشته و هوش مصنوعی را برای خرید خودکار سازگار کرده است. جالب خواهد بود که ببینید دوربین های امنیتی و هوش مصنوعی دیگری در آینده برای چه مواردی استفاده می شود.

مثل همیشه ، در صورت داشتن س moreال بیشتر دریغ نکنید با ما تماس بگیرید. می توانید با ما با شماره 877-926-2288 تماس بگیرید یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما تماس بگیرید
فیس بوک
یوتیوب
اینستاگرام
LinkedIn
وبلاگ Tumblr



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *